Film med Leslie Nielsen
Fra : Steen

Dato : 17-05-08 18:48

Hvad var det for en film med Leslie Nielsen der blev sendt i den forgangne
uge, hvor han spillede en mand med dårligt syn?

Fra : Mads

Dato : 17-05-08 19:22

On Sat, 17 May 2008 19:47:46 +0200, "Steen" <steen@steenmartin.dk>
wrote:

>Hvad var det for en film med Leslie Nielsen der blev sendt i den forgangne
>uge, hvor han spillede en mand med dårligt syn?

Mr Magoo

Fra : Kim2000

Dato : 17-05-08 19:40

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Mr Magoo

En ganske forfærdelig usjov film iøvrigt

Fra : Steen

Dato : 17-05-08 23:09

Kim2000 wrote:
> En ganske forfærdelig usjov film iøvrigt

Min mor synes ellers den var ganske underholdende.

Fra : Søren Blom

Dato : 17-05-08 23:50

"Steen" <steen@steenmartin.dk> skrev

> Min mor synes ellers den var ganske underholdende.

Er det ikke lidt, enten syndes man at Leslie Nielsen er hylende morsom eller
bare alt for plat, jeg høre til blandt de sidste.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : -= JF =-

Dato : 18-05-08 13:55

Steen skrev:

> Min mor synes ellers den var ganske underholdende.

Jeg er da lige glad med hvad din mor mener om filmen. Og om dit valg af
kone eller lokumspapir forøvrigt.

--
Mvh. John

Fra : Steen

Dato : 18-05-08 00:23

Kim2000 wrote:
> En ganske forfærdelig usjov film iøvrigt

Jeg er da lige glad med hvad du mener om filmen. Og om dit valg af kone
eller lokumspapir forøvrigt.
Det var titlen jeg efterlyste.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-05-08 08:28

Steen wrote:

> Jeg er da lige glad med hvad du mener om filmen. Og om dit valg af
> kone eller lokumspapir forøvrigt.
> Det var titlen jeg efterlyste.

Hvem har tisset på DIN sukkermad? Er du også så uforskammet over for folk,
du møder i virkeligheden?

Per V

--
"Om man kan regere Italien? Ja, selvfølgelig. Det nytter bare ikke
noget." B.Mussolini

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-08 14:01

> Hvem har tisset på DIN sukkermad? Er du også så uforskammet over for folk,
> du møder i virkeligheden?

Hvem har så pisset på din sukkermad.

Steen spører om titlen på en Leslie Nielsen film, så kan man da bare kommer
med titlen og ikke andet.

Hvorfor skal man altid have at vide når man spører om noget at det er sku da
en dårlig film eller den musik du spører om er sku da noget lort, hvis det
nu var om musik.

Men du spører Steen om titlen på en Leslie Nielsen film så kan man da bare
give ham titlen på filmen og holde sine meninger til sig selv, slut færdig.

kimila

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-08 15:09

kimila skrev:

> Steen spører om titlen på en Leslie Nielsen film, så kan man da
> bare kommer med titlen og ikke andet.

Det kan man da. Man kan også lade være. Der er ikke nogen regler for
det, og man kan ikke styre indholdet af en tråd, man starter.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-08 15:54

> Det kan man da. Man kan også lade være. Der er ikke nogen regler for det,
> og man kan ikke styre indholdet af en tråd, man starter.

Det er jeg da udmærket klar over at man ikke kan styre tråden som man har
startet.

Hvorfor ikke bare svarer på det tråden handler om

Hvis jeg ved svaret på et spørgsmål og jeg har en eller anden negativ mening
om det der bliver spurt om vil jeg da bare svarer på spørgsmålet og lade det
andet ligge eller slet ikke svarer på det.

Der er da ingen grund til at begynde en debat om hvor godt eller dårlig
filmen eller hvad det nu kan være er, så syndes jeg det er som om at tråden
knækker.

Så kan man da selv starte en tråd om en vudering af filmen, så kan man komme
med sine negative tanker.

kimila

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-08 17:14

kimila skrev:

> Hvorfor ikke bare svarer på det tråden handler om

Fordi der er noget andet, man har lyst til at skrive, og fordi der
ikke er noget, der forhindrer en i at gøre det.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Holst

Dato : 18-05-08 17:35

kimila wrote:

> Hvorfor ikke bare svarer på det tråden handler om

Fordi Usenet så sikkert ville blive enormt kedeligt.

Når en tråd går i en anden retning, kan det give nogle ganske
interessante videre diskussioner - andre gange ikke. Denne gang er den
desværre endt ude i noget totalt ligegyldigt brokkeri.

At komme med sin mening om filmen - hvad enten man finder filmen god
eller dårlig - er helt sikkert on-topic i denne gruppe. Alt brokkeriet
er derimod ikke.

Fra : -= JF =-

Dato : 18-05-08 16:45

kimila skrev:

> Hvem har så pisset på din sukkermad.
>
> Steen spører om titlen på en Leslie Nielsen film, så kan man da bare kommer
> med titlen og ikke andet.

Hvis man vil have iskolde fakta, og *kun* fakta, er newsgrupperne ikke
stedet... Så må man nok købe et leksikon eller gå på imdb.com.

> Hvorfor skal man altid have at vide når man spører om noget at det er sku da
> en dårlig film eller den musik du spører om er sku da noget lort, hvis det
> nu var om musik.

Hvis alle udelukkende svarede "ja" eller "Nej" til spørgsmål, var news
fandengaleme et kedeligt sted!
Nu svarede kim2000 i al fredsommelighed at han syntes at det var en
kedelig film. I stedet for at komme med et pisse-surt svar om kims kone
og lokumspapir kunne steen måske have fotalt at han synes at den var god
- men at han til gengæld synes at xxxxx er kedelig - og så kunne vi have
haft en go' film-snak om smag og behag!

> Men du spører Steen om titlen på en Leslie Nielsen film så kan man da bare
> give ham titlen på filmen og holde sine meninger til sig selv, slut færdig.

Hvis tråden udelukkende skal handle om svaret på Steens spørgsmål - hvad
skal vi så med dine meninger her?

--
Mvh. John

Fra : PerX ...

Dato : 26-05-08 13:12

In article <a4433$48304ef0$3e3d8c6c$6329@news.arrownet.dk>,
null@null.null says...

> Hvis man vil have iskolde fakta, og *kun* fakta, er newsgrupperne ikke
> stedet... Så må man nok købe et leksikon eller gå på imdb.com.

Ja imdb hvor alle oplysninger altid er rigtige.

> Hvis alle udelukkende svarede "ja" eller "Nej" til spørgsmål, var news
> fandengaleme et kedeligt sted!

Langt bedre at være klar over at der kommer et uforskammet svar som
nedrakker ens holdning, så kan man selv starte med at lægge uforskammet
ud!

Fra : Steen

Dato : 18-05-08 18:16

Per Vadmand wrote:
> Hvem har tisset på DIN sukkermad? Er du også så uforskammet over for
> folk, du møder i virkeligheden?

Da jeg skrev, at min mor synes filmen var ganske underholdende, så tog jeg
det som en provokation fra Kim, da han skrev at den da var forfærdelig
usjov. Svarende til, at min mor har en forfærdelig usjov humor siden hun
kunne li filmen. Jeg synes hans kommentar var malplaceret og uden nogen
mening for tråden. Og kun skrevet som provokation.

Jeg ville egentlig have skrevet det som Kimila allerede har skrevet vedr.
folks egne holdninger til film og musik. Et lignede eksempel var, da en
person i dk.kultur.musik spurgte om Suede var gået i opløsning. Og svaret
kom prompte: "Ja heldigvis".

Sådanne nedladende og ligegyldige kommentarer svarer jeg igen på. Og hvis
Kim og I andre ikke kan forstå det, ja sådan er usenet jo bare.
Mudderkastning den ene vej = mudderkastning den anden vej.

Og jeg tog Kims svar personligt, og det kan I andre jo ikke gøre noget ved.
Sådan er usenet jo, ifølge jer selv.

/Steen

Fra : Holst

Dato : 18-05-08 18:29

Steen wrote:

> Sådanne nedladende og ligegyldige kommentarer svarer jeg igen på. Og hvis
> Kim og I andre ikke kan forstå det, ja sådan er usenet jo bare.
> Mudderkastning den ene vej = mudderkastning den anden vej.

Mere interessant ville jo være, hvis du i stedet for barnagtig
mudderkastning forsøgte at få vedkommende til at uddybe, hvorfor
vedkommende har den dårlige mening om filmen eller whatever.

Fra : Kim2000

Dato : 18-05-08 19:36

"Steen" <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne li filmen. Jeg synes hans kommentar var malplaceret og uden nogen
> mening for tråden. Og kun skrevet som provokation.

Kl. 20.22 svarer Mads med navnet
kl. 2040 skriver jeg den er usjov
kl. 00.08 svarer du at din mor synes den er sjov. Fair nok, smag og behag.
kl. 01.22 er du pludselig blevet fornærmet over at jeg har fornærmet din
mor. Hvordan i alverden skulle jeg kende det mindste til det indlæg du skrev
3 timer efter mit?

Skal vi ikke bare erklære at du var træt og muggen da du skrev indlægget og
lade den ligge der? Det var jeg i hvert fald da jeg næste dag læste dit
svar.

Fra : -= JF =-

Dato : 18-05-08 20:02

Steen skrev:

> [...]
> kunne li filmen. Jeg synes hans kommentar var malplaceret og uden nogen
> mening for tråden. Og kun skrevet som provokation.
Sikke noget fordrukkent sludder!
Du blander din mor ind i tråden mere end 3 timer *efter* at kim2000
skriver at han ikke syntes at filmen var sjov - og alligevel bliver du
tøsefornærmet på kim2000!
Du har da vist et ødipuskompleks på dine skuldre

> person i dk.kultur.musik spurgte om Suede var gået i opløsning. Og svaret
> kom prompte: "Ja heldigvis".
Sådan er smag og behag så forskellig, og mon ikke du kunne have kommet
med det samme svar hvis spørgsmålet gik på om et eller andet prøjsisk
deathmetal growling-band var stoppet?

> Sådanne nedladende og ligegyldige kommentarer svarer jeg igen på. Og hvis
Hvorfor er det nedladende og ligegyldigt at have en anden mening?

> Og jeg tog Kims svar personligt, og det kan I andre jo ikke gøre noget ved.
> Sådan er usenet jo, ifølge jer selv.
Jeg tror ikke at usenet er egnet for små sarte mimoser som dig!
--
Mvh. John

Fra : Kim2000

Dato : 18-05-08 08:50

> Jeg er da lige glad med hvad du mener om filmen. Og om dit valg af kone
> eller lokumspapir forøvrigt.
> Det var titlen jeg efterlyste.

Så kan du fandme slå op i en bog en anden gang din skovl, herfra får du en
direkte tur i filteret.