Diary of the Dead / Stinker
Fra : Peter Heide

Dato : 04-05-08 23:32

http://www.imdb.com/title/tt0848557/

Romero`s all time low. Hvilken skuffelse . Hvilken stinker. Måske den kære
Romero skulle overveje at slutte sin zombie-saga nu.

En blanding af den sædvanlige "Blair Witch Project"-
rystende-video-optagelser og en elendig lavbudget TV-gyser med
C-skuespillere.

Kors i røven hvor er den dårlig.

minus 1 ud af plus 6

Fra : Optimus Prime

Dato : 05-05-08 07:41

Peter Heide skrev:
> [...]
>
> En blanding af den sædvanlige "Blair Witch Project"-
> rystende-video-optagelser og en elendig lavbudget TV-gyser med

Det er jeg ked af at høre - havde håbet den kunne opveje
genindspilningen af Day of the Dead... For den er godt nok ringe...
siden hvornår kan zombier løber på lofterne ala aliens?!?

Fra : Per

Dato : 06-05-08 15:08

> En blanding af den sædvanlige "Blair Witch Project"-
> rystende-video-optagelser og en elendig lavbudget TV-gyser med
> C-skuespillere.

Nogle her i gruppen mener det er et "plus" for filmen at den er b-agtig, så
de må kunne lide den.