Hulk.... woohooo
Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 04-05-08 08:14

http://www.apple.com/trailers/universal/theincrediblehulk/

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den ikke

Fra : Hagar

Dato : 04-05-08 10:53

"Anders B. Hyltoft" <anders.fjerndettehyltoft@email.dk> skrev i en
meddelelse news:481d6249$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Mvh
> Anders Hyltoft
>
> Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den

Jeg så klippet i går, og jeg frygtede det ville ske

Hagar

Fra : Mr D

Dato : 04-05-08 12:49

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg så klippet i går, og jeg frygtede det ville ske

At hvad ville ske? Græder han?

simon

Fra : Hagar

Dato : 04-05-08 14:17

"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse

> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> At hvad ville ske? Græder han?
>
> simon

Det gør han nok, men jeg tænker nu mere på at de skal lave en vandskabning
som Hulk skal kæmpe i mod, i stedet for at overraske os med noget i en anden
stil.

Hagar

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 04-05-08 15:26

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>>

> Det gør han nok, men jeg tænker nu mere på at de skal lave en vandskabning
> som Hulk skal kæmpe i mod, i stedet for at overraske os med noget i en

Hmmm, ja han kunne f.eks. begynde på et hækle-kursus. Det er bare ikke lige
så "action-packed".

Desuden var det et jubel "woohooo". CGI'en ser cool ud.

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 17:47

> http://www.apple.com/trailers/universal/theincrediblehulk/
>
> --
> Mvh
> Anders Hyltoft

Der har da været en Hulk film for nogle år siden eller er det her en OMMER
(en 2'er).

kimila

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 05-05-08 09:58

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> Der har da været en Hulk film for nogle år siden eller er det her en OMMER
> (en 2'er).
>
> --

Lidt begge dele tror jeg. Ang Lee's udgave floppede stort i sin tid, hvilket
jeg synes er uretfærdigt, da jeg syntes at den var ganske god uden dog at
være noget nær perfekt. Tror generelt bare ikke dne var det actionbrag folk
"krævede", og da der istedet blev lagt vægt på drama og måske overdrevet
psykologisk symbolik, klarede den sig ikke særlig godt.
Men jeg er glad for at have den hjemme på hylden og det er nok en af de
eneste superheltefilm, som jeg godt kunne finde på at smide på en klam
sygedag.