Iron Man
Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 02-05-08 06:10

Woooooooooooooooooooo!

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 02-05-08 06:17

Thomas Hejl Pilgaard <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> declared in:
013928b6$0$23756$c3e8da3@news.astraweb.com :
> Woooooooooooooooooooo!

Det er klasse-underholdning.
Bedste popcorn-drengerøvsfilm i dette årti.
Og Downey holder selvfølgelig 100%.

.... Men bliv siddende til rulleteksterne er helt færdige! ;)

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-08 22:17

> ... Men bliv siddende til rulleteksterne er helt færdige! ;)

Det gør jeg da altid.

kimila

Fra : Brian

Dato : 02-05-08 20:27

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Woooooooooooooooooooo!

Det er egentlig lidt spøjst - jeg kan egentlig godt lide den genre, men
efter jeg så en tidlig trailer for den for 3-4 måneder siden, afskrev jeg
den fuldstændig. Dengang virkede den simpelthen klodset og dårlig lavet.

Idag var jeg så i bio igen (Meet the spartans, egentlig ret sjov for dén
genre) og så en anden trailer for Iron Man - denne gang fangede den mig
langt bedre.

Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg har da set rundt omkring at den har
fået OK anmeldelser.

/Brian

Fra : Klaus G.

Dato : 03-05-08 16:36

> Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg har da set rundt omkring at den har
> fået OK anmeldelser.
Aller aller første teaser/trailer havde ikke rigtig nogen CGI effekter osv..
Det havde de sidste trailere. Og jeg synes personligt at efter der kom
scener med de vilde CGI effekter i traileren, ja så så den film bare aaalt
for nice ud :)

Har set den og den er alt for griner og synes den er super godt lavet.
Holder de stilen må de gerne lave 11 mere IMO.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Morten Steen

Dato : 09-05-08 07:36

> Woooooooooooooooooooo!

Lige mine ord! Den holdt bare hele vejen. :D Klassefilm!

Morten