Del Toro laver Hobitten - nu officielt
Fra : Smurf

Dato : 25-04-08 20:20

Fra : Tina.

Dato : 27-04-08 08:09

"Smurf" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse
news:ekb414pdstdltls5fut8akarolrn1bdqlp@4ax.com...
> http://www.variety.com/VR1117984595.html

Hurra, det kan kun blive godt.

Tina
/der er stor fan af både Del Toro og J.R.R Tolkien.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 27-04-08 15:45

Tina. skrev:
> "Smurf" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Hurra, det kan kun blive godt.
>
> Tina
> /der er stor fan af både Del Toro og J.R.R Tolkien.

Ja, og når nu filmen får et andet feel og look end i PJ's version, så
vil jeg ikke begræde det, men i stedet glæde mig til at se en anden
fortolkning af Tolkiens univers.

Bare det ikke kommer til at handle om den spanske borgerkrig, som en
anden skribent her i gruppen gjorde opmærksom på

Mikkel

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 28-04-08 21:05

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bare det ikke kommer til at handle om den spanske borgerkrig, som en anden
> skribent her i gruppen gjorde opmærksom på

Det tror jeg nu ikke den gør, da PJ producerer filmen og de bruger det samme
prop-studie... Men måske en anderledes instruktion.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 30-04-08 04:36

Sren Kjeldsen skrev:
> "Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg nu ikke den gør, da PJ producerer filmen og de bruger det samme
> prop-studie... Men måske en anderledes instruktion.

Du kan have ret mht. filmens "look" men stemningen afhænger nok mere af
instruktionen. Hvem skriver mon manuskript? Mon ikke Del Toro får det
afgørende ord her?