Hvad hedder den på engelsk???
Fra : Ralph Køster

Dato : 24-04-08 11:24

I 80'erne og 90'erne havde mine forældre en videoforretning i Espergærde.
Min far havde nogle film som på dansk hed "Alene hjemme" men det var ikke
komedierne med ham den lille gut med det svære navn.

Det handlede om en mand der flyttede ind i et hus og om natten lkom der
nogle mærkelige lyde fra 1 salen.
Når han så åbnede en dør i et af værelserne, så åbnede han en dør til en
helt anden tidsalder.
Den første tur gik tilbage til urtiden med flyvende øgler og lign.

Filmene var ret godt lavet og der kom vist 2-3 af dem.

Coveret til nr. 1 var en laset hånd der var strakt frem og skulle til at
ringe på en ringeklokke.

Men hvad hed filmene på engelsk/amerikansk???

Har søgt på www.imdb.com men da jeg ikke kender skuespillerne, så er det
svært.

Nogen der kan hjælpe????

Ralph Køster
(No 1 Video Espergærde)

Fra : Just Johnny

Dato : 24-04-08 11:28

Ralph Køster posted the following:

> [...]
>
>Filmene var ret godt lavet og der kom vist 2-3 af dem.
>
>Coveret til nr. 1 var en laset hånd der var strakt frem og skulle til at

Tjah, coveret lyder som "House", men jeg har dog aldrig selv set den.

http://www.imdb.com/title/tt0091223/

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-04-08 13:41

Hvordan fandt du den...om jeg må spørge

Fra : Just Johnny

Dato : 24-04-08 14:22

Ralph Køster posted the following:

>Hvordan fandt du den...om jeg må spørge

Jeg kunne huske omslaget og den engelske titel, og et hurtigt
kontrol-check på IMDB gav mig så siden i linket.

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-04-08 14:58

Ja det hjælper når man kan huske titlen.

Fra : Silver

Dato : 27-04-08 18:50

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> Ja det hjælper når man kan huske titlen.

Ret fed film faktisk, det var dengang man brugte dukker til at lave monstre
med :).

Mvh
Silver.

Fra : N/A

Dato : 29-04-08 18:16

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 29-04-08 18:16

Scripsit Ralph Køster:

> Har hentet alle 4 i en fil. Man kan være heldig på nettet..

Ellers har TP dem til 40-50 kr/stk.

Lars Erik Bryld

Fra : Ralph Køster

Dato : 30-04-08 06:20

Ok. Det vil jeg lige kigge på. Vil jo gerne have dem med tekster.
Det vil sige at jeg nok kun vil have etteren.
De andre er ikke lige noget jeg ønsker at have i samlingen.

Men tak for hjælpen.

Ralph.