Hvilket TV Prg Til Asus V7700 Deluxe
Fra : Kenneth Fuglsang Chr~

Dato : 18-07-01 10:30

Hej

Hvilket program skal jeg bruge til at optage i Mpeg2 Live fra Tv'et ?

Har prøvet med Asus Live men det laver en ulovlig handling.

--
Med Venlig Hilsen
Webmaster

Fra : Martin

Dato : 18-07-01 11:46

Hvilket program skal jeg bruge til at optage i Mpeg2 Live fra Tv'et ?

Prøv Adobe Premiere...

- Martin

Fra : DWM

Dato : 18-07-01 12:30

"Kenneth Fuglsang Christensen" <kenneth-fuglsang@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvilket program skal jeg bruge til at optage i Mpeg2 Live fra Tv'et ?
> Har prøvet med Asus Live men det laver en ulovlig handling.

Hvilken version af Asus Live er det?
Jeg bruger selv Asus Live version 4.6 beta 5.
Der kan findes adresser til de forskellige nyeste ting
fra Asus på denne side:
http://users.bigpond.net.au/phoenixburn/index.htm
De drivere der hedder PhoenixBurn er forøvrigt special
lavet til Asus´s kort så det kan være en god idé at kigge der
regelmæssigt efter der er kommet en ny Detonator ud :)
Asus selv er for langsomme når det kommer til den slags.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Kenneth Fuglsang Chr~

Dato : 18-07-01 14:07

Hej

Det er den nyeste fra Asus's hjemmeside

Fra : DWM

Dato : 18-07-01 17:57

> Hej
>
> Det er den nyeste fra Asus's hjemmeside

Det må jo så være den samme som den jeg bruger.
Hvad med drivere? Hvad bruger du der.
Jeg bruger selv 12.90

Fra : Gerner

Dato : 19-07-01 13:27

On Wed, 18 Jul 2001 18:57:27 +0200, in dk.edb.hardware.grafikkort, "DWM"
<no.email.address@for.you.duh>:

>"Kenneth Fuglsang Christensen" <kenneth-fuglsang@pc.dk> skrev i en meddelelse

>Det må jo så være den samme som den jeg bruger.
>Hvad med drivere? Hvad bruger du der.
>Jeg bruger selv 12.90

Jeg har installeret 12.90, ja kald mig modig, men i asus live video ser
billederne ud som hvis man har musespor sat til.
Og man kan kun få en refreshrate på 60 ?
Skal men ikke have 100 Hz refresh, hvis monitoren er 100 Hz ?
Det er kun i live video og dvcr man kan se det.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-07-01 18:23

> Hej
>
> Det er den nyeste fra Asus's hjemmeside

Når du vælger beta eller når du vælger released?

/flemming

Fra : Kenneth Fuglsang Chr~

Dato : 18-07-01 21:19

Hej

Jeg kører med Asus's egne drivere. og Officiel Asus Live.

Fra : DWM

Dato : 18-07-01 22:03

> Hej
>
> Jeg kører med Asus's egne drivere. og Officiel Asus Live.

Det fortæller ikke så meget men du burde hente asus live 4.6 beta 5.
Jeg havde også en masse problemer med den officielle Live.
Den kan hentes her:
ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/beta/vga/live46b5.zip