Vista Premium WindowsMail versus Outloo~
Fra : IKJ

Dato : 28-05-08 15:55

Vista Premium med Windows Mail kan ikke sende post, ydermere hænger der nu
en mail i udbakken som ikke kan sendes, ejheller slettes. Konfig. af
postprogrammet er kontrolleret.

Windows mail volder problemer, der er heller ingen dansk stavekontrol.

Dell`inspiron er født med e-mailprogrammet Outlook og vi vil fremover gerne
bruge dette som standardprogram.

Hvordan er det lige man ændrer dette.?

mvh Ikj

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 16:38

"IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Windows mail volder problemer, der er heller ingen dansk stavekontrol.
>
> Dell`inspiron er født med e-mailprogrammet Outlook og vi vil fremover

I Start / Standardprogrammer
Angiv dine Standardprogrammer
Vælg Outlook som standard

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : IKJ

Dato : 28-05-08 20:55

> I Start / Standardprogrammer
> Angiv dine Standardprogrammer
> Vælg Outlook som standard
>
> --
> med venlig hilsen
> Bc

Tak til BC

Ja, det var sådan jeg i sin tid ændrede fra Outlook til Windows Mail.

Desværre er Outlook nu ikke en option i "standardprogrammer". Borte har
taget den!

Hvor mon jeg finder Outlook?, er det en del af et større program?, er det et
Windows Vista program?.

Mange spørgsmål, måske kender nogen svaret?

mvh Ikj

Fra : John Sahl

Dato : 28-05-08 22:48

IKJ wrote:
> Hvor mon jeg finder Outlook?, er det en del af et større program?, er
> det et Windows Vista program?.

Outlook er gerne en del af Microsoft Office pakken, og kræver således
licens. Den kan købes alene, men det kan vist ikke svare sig.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't