Hvor er min spam blevet af?
Fra : per f andersen

Dato : 28-05-08 15:00

Jeg bruger Thunderbird, og har 'fornøjet' mig med ca 200 spammails om dagen
:( som kommer ind på to forskellieg mailkonti.
Nu har jeg skiftet webhotel for den ene konto. Om det så er det eller der er
en anden forklaring - nu får jeg 3-4 spam om dagen!
Jeg mener ikke at nogen spamfiltre eller ligenede er ændret.
Hvorfor?

mvh per

Fra : Max

Dato : 28-05-08 15:52

Hej per

> Jeg mener ikke at nogen spamfiltre eller ligenede er ændret.
> Hvorfor?

Måske din mailserver sortere det meste fra.

--
Mvh Max

Fra : Per

Dato : 28-05-08 18:59

per f andersen wrote:
> [...]
> der er en anden forklaring - nu får jeg 3-4 spam om dagen!
> Jeg mener ikke at nogen spamfiltre eller ligenede er ændret.

Jeg oplever også markant mindre spam i øjeblikket - så du er ikke den eneste

Men jeg har ikke ændre noget som helst, så mon ikke udbyderne har fået nogle
gode filtre sat op

/Per