Thunderbird lange links
Fra : KentBM

Dato : 27-05-08 16:36

Normalt markeres lange link med < og >, men i Thunderbird er det kun
første del af linket, der markeres som link.

Skal der gøres noget for at forhindre linkene at gå i stykker? Altså ud
over at sætte linket i < og >.

Jeg har prøvet at google, men finder ikke rigtigt noget, som har med
emnet at gøre.
--

Kent

Fra : Carl Drud

Dato : 27-05-08 16:56

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> writes:

> Normalt markeres lange link med < og >, men i Thunderbird er det kun
> første del af linket, der markeres som link.
>
> Skal der gøres noget for at forhindre linkene at gå i stykker? Altså
> ud over at sætte linket i < og >.

Er det et problem i TB at links går i stykker. Den eneste newsreader jeg
kan komme i tanke om som stadig ikke kan håndtere lange links er
MacSoup.

--
Carl

Fra : Holst

Dato : 27-05-08 17:11

KentBM wrote:

> Normalt markeres lange link med < og >, men i Thunderbird er det kun
> første del af linket, der markeres som link.

Det problem oplever jeg ikke med Thunderbird. Er det i meddelelser
skrevet af Thunderbird, eller oplever du det i ny og næ, når du læser
meddelser i Thunderbird. Er det det sidste, der er tilfældet, er det
sikkert afsenderprogrammet, som er problemet og ikke Thunderbird.

> Skal der gøres noget for at forhindre linkene at gå i stykker? Altså ud
> over at sætte linket i < og >.

Næh.

Her virker det som nævnt fint i Thunderbird.

Fra : KentBM

Dato : 28-05-08 19:05

Holst skrev:

> [...]
>
> Næh.
>
> Her virker det som nævnt fint i Thunderbird.
Det er faktisk en general fejl, som jeg har i Thunderbird med lange
links, men jeg er ikke sikker på, hvornår det er opstået. Jeg har kun
dansk ordbog, kalenderfunktionen Lightning og Talkback installeret som
tilføjelser.

Jeg har også Thunderbird installeret på min Macbook, så det kan jo være
jeg lige skulle prøve der. Hvilket jeg selvfølgelig burde have gjort fra
starten, men sådan kan det jo gå.

Men tak for hjælpen.

--

Kent

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 29-05-08 12:15

KentBM skrev:

> [...]
>
> Jeg har også Thunderbird installeret på min Macbook, så det kan jo være
> jeg lige skulle prøve der. Hvilket jeg selvfølgelig burde have gjort fra

Hvad med at prøve at deaktivere tilføjelserne en ad gangen, for at se om
det kan være (en af) tilføjelserne der er skyld i det.

Mvh,
Rasmus Bertelsen