Slette Nyhedsgruppe Thunderbird
Fra : rainman

Dato : 26-05-08 19:28

Efter at Cybershittys newsserver var nede i et par uger prøvede jeg at
finde andre alternativer. Derefter slettede jeg gruppen, og lavede den
påny, men tilsyneladende har den ikke slettet parametrene korrekt, og
hver eneste gang jeg klikker på en af de nyhedsgrupper jeg abonnerer på
spørger den om jeg vil abonnere på gruppen. Det bliver lidt trivielt i
længden, så derfor: Hvordan sletter jeg denne nyhedsgruppe definitivt
således at jeg kan lave en ny news.cybercity.dk fra scratch uden gamle
dårligdomme?
P.f.h.t.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-05-08 20:47

rainman skrev:
> Hvordan sletter jeg denne nyhedsgruppe definitivt
> således at jeg kan lave en ny news.cybercity.dk fra scratch uden gamle
> dårligdomme?

Du skriver ikke, hvilket styresystem du bruger, så her en
vejledning til XP:

Klik på Startknappen i proceslinjen
Klik på Kør
Skriv: %appdata%\thunderbird\profiles
Klik på OK
Åbn mappen "tilfældigetegn".default
Åbn mappen News

Hvis du vil starte helt forfra, så slet alle filer og
mapper, der hedder noget med cybercity (eller flyt dem til
en anden placering, hvis du vil kunne gendanne dem senere).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Thunderbird gør det muligt at søge i fremtidige mails via