Er news.tele2.dk lukket?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 22-05-08 18:36

Jeg kan ikke få indlæg frem der er senere end 12/5.

Jeg har desuden haft problemer med at kunne se indlæg i grupper under
denne server i den seneste tid. Måske siden 12/5, jeg er ikke sikker.

Er der stoppet for nye indlæg, pga. skifte til ny ejer, Cybercity?

Andet spørgsmål:
Jeg prøvede at "åbne" for cybercity serveren for ca. 3 - 5 uger siden,
da jeg fandt ud at at de havde overtaget Tele2.
Server: news.cybercity.dk

Jeg kunne få de valgte grupper frem. Og læse indlæg, mener jeg.

Jeg har ikke siden kunne læse grupperne.
Medens jeg skriver dette indlæg, prøvede jeg igen. Nu indlæses nye
indlæg fra grupperne.
Og de kan læses.

Men der er kun indlæg til og med 12/5.

Hvad er der galt.?

Til info: Jeg har læst nyhedsgrupper i masser af år, og mener ikke at
have ændret noget som helst på opsætningen i PC'en i adskilllige måneder.

Mvh. Jørgen

Fra : Olesen

Dato : 22-05-08 19:23

Brug: newsbin.cybercity.dk istedet for news.cybercity.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 23-05-08 18:46

> Jeg har desuden haft problemer med at kunne se indlæg i grupper under
> denne server i den seneste tid. Måske siden 12/5, jeg er ikke sikker.
>
> Er der stoppet for nye indlæg, pga. skifte til ny ejer, Cybercity?

Ja og nej - al trafik til news.tele2.dk dirigeres til Cybercitys
nyhedsserver - dvs. uanset om du bruger news.tele2.dk eller
news.cybercity.dk ryger du til samme server.

Desværre er dette sket på et tidspunkt hvor Cybercitys nyhedsserver er lidt
ustabil - dette medfører som du selv er inde på dels at du en gang i mellem
får timeout, dels at der ikke modtages nye indlæg.

Løsningen for at du kan komme til at bruge news igen er at du bruger den
sekundære news-server newsbin.cybercity.dk

Tele2's nyhedsserver kører vist i øvrigt stadig på thomson.uni2.net - hvor
længe ved jeg dog ikke

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-05-08 19:36

Michael Kjærsgård wrote:

> Løsningen for at du kan komme til at bruge news igen er at du bruger den
> sekundære news-server newsbin.cybercity.dk

Tak for det, begge.

Jeg måtte gå til en internet-newsside for at læse jeres svar.!

Til de der måtte komme i samme situation, så kan nyhedsgrupper bla.
læses her:
http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/kategorier/alle

Mvh. Jørgen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-05-08 19:54

Jørgen Rasmussen wrote:

> Tak for det, begge.
>
> Jeg måtte gå til en internet-newsside for at læse jeres svar.!

Lige en ekstra kommentar:

Det spørgsmål jeg oprindeligt stillede, blev sendt via news.tele2.dk
eller news.cybercity.dk, så den ene vej har kommunikationen dog fungeret!

Mvh. Jørgen