gammel version af gmail
Fra : csm

Dato : 21-05-08 13:45

Kan man indstille gmail, så den starter op i den "ældre version" i stedetfor
den nyere ?

Min browser lukker ned når jeg bruger den nye version.

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-05-08 19:19

On 2008-05-21 14:44:34 +0200, "csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> said:

> Kan man indstille gmail, så den starter op i den "ældre version" i
> stedetfor den nyere ?

Når jeg logger ind på gmail har jeg et link oppe i højre hjørne der
hedder: "Older version".

Har du prøvet det?

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 22-05-08 21:13

Palle Jensen skrev:

> Når jeg logger ind på gmail har jeg et link oppe i højre hjørne der
> hedder: "Older version".
>
> Har du prøvet det?

Hvis Palles browser crasher når han vel ikke så langt? Han kunne måske
prøve en anden browser.

--
Niels

Fra : Carl Drud

Dato : 22-05-08 21:23

Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> writes:

> Hvis Palles browser crasher når han vel ikke så langt?

Nu er det ikke Palle der har problemet.

Linket nedenfor skulle være til den gl. version:

http://mail.google.com/mail/?ui=1

> Han kunne måske prøve en anden browser.

Eller prøve at spørge i en af de interne Google Grupper:

http://groups.google.dk/group/Gmail-Help-Discussion?hl=da

--
Carl

Fra : Niels P Sønderskov