Hvilken SMTP ??
Fra : ja

Dato : 19-05-08 17:05

Hejsa

Jeg har et domæne via et firma i usa, men er et dk domæne.
Når jeg vil hente post er der ingen problemer, der henter jeg ved at skrive
mail.domænenavn.dk og det går fint men jeg får ikke lov til at sende noget.
Jeg har TDC som udbyder og har både prøvet at skrive mail.domænenavn.dk i
smtp server felter og jeg har også prøvet at skrive asmtp.mail.dk som der
står hos tdc.

Men hvad gør jeg forkert... har også prøvet at se at den skal logge på
server når den skal sende, men det hjælper heller ikke...

Mvh

Jan

Fra : Max

Dato : 19-05-08 17:10

Hej Jan

> mail.domænenavn.dk i smtp server felter og jeg har også prøvet at
> skrive asmtp.mail.dk som der står hos tdc.

Har du prøvet smtp.mail.dk ?

--
Mvh Max

Fra : Henning

Dato : 19-05-08 19:11

On Mon, 19 May 2008 18:04:50 +0200, "ja" <jan@soerensen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Men hvad gør jeg forkert... har også prøvet at se at den skal logge på
>server når den skal sende, men det hjælper heller ikke...

TDC har spærret port 25 for privat-kunder for at undgå spam.

Fra : JAS

Dato : 20-05-08 08:32

> TDC har spærret port 25 for privat-kunder for at undgå spam.

Hvad gør jeg så.... har virker på den gamle bærbare som gik ned, har nu sat
det op som jeg mente det skulle være...
Jeg har prøvet at skrive smtp.mail.dk det hjælper heller ikke.... vil jo så
gerne kunne sende post....

Hvad gør jeg....

Fra : Søren Blom

Dato : 20-05-08 16:29

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev

> Hvad gør jeg....

Kontakter supporten hos TDC.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Gamle

Dato : 20-05-08 18:33

JAS wrote:

> [...]
> nu sat det op som jeg mente det skulle være...
> Jeg har prøvet at skrive smtp.mail.dk det hjælper heller ikke.... vil

Hos mig virker port 25. Og jeg har ikke spam overhovedet.
Bruger asmtp og så hak i min server kræver godkendelse.

Mvh.
Torben

Fra : Henning

Dato : 20-05-08 20:47

On Tue, 20 May 2008 19:32:34 +0200, "Gamle" <torbenth@it.dk> wrote:

>Hos mig virker port 25. Og jeg har ikke spam overhovedet.

Det har ikke noget at gøe med om du har spam, men om forbindelsen kan
bruges til at sende spam

Fra : Gamle

Dato : 20-05-08 21:22

Henning wrote:

> Det har ikke noget at gøe med om du har spam, men om forbindelsen kan
> bruges til at sende spam

Ja men det er da rigtigt. Så blev jeg igen lidt klogere. Men for min skyld
behøver TDC så ikke lukke nogen porte.

Mvh.
Torben

Fra : Henning

Dato : 20-05-08 16:46

wrote:

> [...]
>smtp server felter og jeg har også prøvet at skrive asmtp.mail.dk som der

Er du sikker på du har TDC som udbyder? Dit indlæg er postet via
ComX's newsserver?

Fra : ja

Dato : 21-05-08 15:50

"> Er du sikker på du har TDC som udbyder? Dit indlæg er postet via
> ComX's newsserver?

Det er korrekt jeg har comx, men det drejer sig om min x kones bærbare...
som jeg har sat op for hende.
Jeg har prøvet det med asmtp og så hak i kræver godkendelse.
Der har jeg så tastet hendes kundenummer og det password hun engang har fået
fra tdc, men det hjælper slet ikke.
Har prøvet at ringe til TDC kundesupport, men de skal have 199 for at yde
support .....

Måske hun skal prøve at bestille en ny kode.....eller har i andre gode
forslag...

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 16:53

On Wed, 21 May 2008 16:50:10 +0200, "ja" <jan@soerensen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>support .....
>
>Måske hun skal prøve at bestille en ny kode.....eller har i andre gode

Har du fulgt denne
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5677 slavisk?

Fra : ja

Dato : 21-05-08 17:40

> Har du fulgt denne
> http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5677 slavisk?

Nej jeg har fuldt denne her
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5956 og det hjælper
ikke, så tror hun må prøve at bestille en ny kode......
Hun kan jo godt modtage men altså ikke sende....

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-05-08 18:41

ja skrev:

> Har prøvet at ringe til TDC kundesupport, men de skal have 199 for at
> yde support .....
>
> Måske hun skal prøve at bestille en ny kode.....eller har i andre gode
> forslag...

Fortæl os, hvad der sker, når der der skal sendes mail.
Kommer der en fejlmeddelelse? I så fald: Giv os den præcise
fejlmeddelelse. Ellers kæmper vi lidt i blinde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.