Hvilke webmailudbydere kan lukkes igen?
Fra : Fister

Dato : 18-05-08 17:27

hej, jeg leder efter de gratis mailkonto udbydere hvor man selv kan lukke
mailadressen igen når man ikke vil bruge den mere.
Jeg vil ikke bruge en mailudbyder hvor jeg ikke selv kan lukke kontoen igen.
gmail ser ud til at være mest kontrollerbar og man kan lukke kontoen helt.
Der skal også kunne sættes POP3 op og gerne IMAP også.

Og hvem kan man bruge som mailudbyder til at forwarde emails til sin egen
mailkonto, og undgå at give den rigtige ud?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-05-08 19:25

Fister skrev:
> hej, jeg leder efter de gratis mailkonto udbydere hvor man selv kan
> lukke mailadressen igen når man ikke vil bruge den mere.

Kan du ikke bare lade være med at hente mail fra kontoen,
når du ikke vil bruge den mere?

> Og hvem kan man bruge som mailudbyder til at forwarde emails til sin
> egen mailkonto, og undgå at give den rigtige ud?

Hvordan skal de kunne forwarde mail til en konto, de ikke
kender?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Screamer Radio: Hør og optag din yndlingsmusik via

Fra : Fister

Dato : 18-05-08 20:04

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Kan du ikke bare lade være med at hente mail fra kontoen, når du ikke vil
> bruge den mere?

nææ, så havde jeg jo ikke skrevet her.
folk som skriver t mig skal vide om jeg modtager og læser dem. De skal
mailen retur hvis kontoen ikke bruges.

> Hvordan skal de kunne forwarde mail til en konto, de ikke kender?

Fordi man skal kunne genere unikke emailadresser på en mailhost som
forwarder disse emails til min emailkonto hos f.eks hotmail. På denne måde
får de aldrig den primære adresse og jeg kan altid se hvem der sender
emailen fordi vedkommendet er den eneste som har fået den unikke adresse.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-05-08 20:22

http://mailme.dk tilbyder vist alt du ønsker

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Broegger

Dato : 19-05-08 09:38

"Fister" <nospam@nospam.invalid> skrev

> [...]
>
> Og hvem kan man bruge som mailudbyder til at forwarde emails til sin
> egen mailkonto, og undgå at give den rigtige ud?

Jeg tror da at GMAIL er et godt bud.

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,