outlook start kalender
Fra : Jo

Dato : 18-05-08 04:45

Kan man indstille Outlook til at opstarte i kalender.?

ob

Fra : Lars E. P.

Dato : 18-05-08 06:41

Sun, 18 May 2008 05:45:18 +0200, skrev "Jo" <x@xx.dk> :

>Kan man indstille Outlook til at opstarte i kalender.?
>
>ob

Ja. I Outlook 2000 gøres det her:

Menuen Funktioner > Indstillinger > Fanen Andet > Avancerede
indstillinger.

Hilsen Lars

Fra : Jo

Dato : 18-05-08 07:39

"Lars E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. I Outlook 2000 gøres det her:
>
> Menuen Funktioner > Indstillinger > Fanen Andet > Avancerede
> indstillinger.
>

> Hilsen Lars

1000 tak

ob

Fra : Jo

Dato : 18-05-08 08:29

"Jo" <x@xx.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse

> 1000 tak
>
> ob
Hej igen
kan man få den til auto start når jeg tænder på computeren.?

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-05-08 16:03

Jo skrev:

> kan man få den til auto start når jeg tænder på computeren.?

Ja, flyt eller kopier link til Outlook til Start-menuen > Start, så
kører det.

--
Niels