E-Mail
webnoob 5265
Udgående server (SMTP)
Fra : SB

Dato : 14-05-08 17:40

Når jeg sender mail, brugers f.eks. Gmail - smtp.gmail.com port 557, og
hvis man har TDC kan man buge smtp.mail.dk port 110.

Da jeg har et domæne, kan jeg sagtens få mine mails hentet, men bruge
f.eks. TDC eller Gmail udgående server, men det vil jeg gerne udgå.

Mit abonnemt hos TDC stopper jeg for inde længe og vil fortrække kun at
bruge mit domæne mail.

Min udbyder er Unoeuro, og jeg kan ikke helt greje hvordan jeg skal
sætte min mailprogram op.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig. På forhånd tak.

MVH

SB

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-05-08 17:56

http://www.unoeuro.com/support/faq/2/7/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 14-05-08 17:58

SB <nyhed@mail.dk> writes:

> Mit abonnemt hos TDC stopper jeg for inde længe og vil fortrække kun
> at bruge mit domæne mail.
>
> Min udbyder er Unoeuro, og jeg kan ikke helt greje hvordan jeg skal
> sætte min mailprogram op.

Har du læst deres FAQ?

http://www.unoeuro.com/support/faq/2/7/

--
Carl

Fra : SB

Dato : 14-05-08 18:13

Tak for hjælpen, fandt løsningen mens jeg ventede på svar (pinlig).

Nu virker det, så vidt jeg kan se er ved at tæste det.

Fra : SB

Dato : 14-05-08 19:43

Lige et tillægs spørgsmål, hvad med nyhedsgrupperne, det har jeg jo ikke
mulighed for at abonnemer på når jeg ikke bruger TDC længere.

Håber at jeg ikke har dummet mig igen.

--
Hilsen SB

Der kan ikke sendes til mail adressen, da den ikke eksistere

Fra : Carl Drud

Dato : 14-05-08 19:53

SB <nyhed@mail.dk> writes:

> Lige et tillægs spørgsmål, hvad med nyhedsgrupperne, det har jeg jo
> ikke mulighed for at abonnemer på når jeg ikke bruger TDC længere.

Dotsrc.org <http://dotsrc.org/usenet/> (a.k.a. Sunsite)

Gratis tilmelding påkrævet. Kun tekst, har ikke alle udenlandske
grupper.

Individual.net <http://news.individual.net/>

Koster ¤10 om året. Kun tekst, liste over hierarkier de har kan ses i
linket nedenfor. Virker upåklageligt.

http://news.individual.net/hierarchies.php

--
Carl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-05-08 20:02

SB skrev:

> hvad med nyhedsgrupperne,

opret en konto hos http://dotsrc.org/usenet/
Det er gansk gratis

Fra : SB

Dato : 14-05-08 20:11

Tak for de hurtige svar

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-05-08 18:18

SB wrote:
> Der kan ikke sendes til mail adressen, da den ikke eksistere

Er du sikker på det ?

Ejer du domainet mail.dk så du ved om den er oprettet ?

Eller lader du blot andre modtage spam på denne adresse ?

Jan

--
Signatur ude af drift

Fra : Holst

Dato : 15-05-08 18:23

Jan Vestergaard wrote:

> Er du sikker på det ?
>
> Ejer du domainet mail.dk så du ved om den er oprettet ?

mail.dk har vist altid været ejet af TDC. SB er vel administrator hos
TDC, siden han ved det.

> Eller lader du blot andre modtage spam på denne adresse ?

Noget sådant kunne SB vel næppe finde på.