newsreader, bruges flere steder fra,
Fra : Leif Neland

Dato : 12-05-08 17:43

Jeg bruger imap til at læse min post fra forskellige PC'er, bl.a. så jeg
kan se, hvad jeg har læst, også fra andre steder af.

Findes der noget tilsvarende til news, så jeg kan læse news flere steder
fra, og ikke skal starte forfra i en tråd, hver gang jeg skifter pc, men
kan se, hvilke indlæg jeg allerede har læst fra de andre steder.

Jeg har en freebsd-server, hvis det kan hjælpe, men jeg har ikke lyst
til at importe et fuldt newsfeed...

Måske en server, derholder øje med id'erne jeg har læst, og replikerer
det til klienterne på de enkelte pc'er, jeg bruger.

Leif

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 18-05-08 16:08

Leif Neland skrev:
> [...]
>
> Måske en server, derholder øje med id'erne jeg har læst, og replikerer
> det til klienterne på de enkelte pc'er, jeg bruger.

Google Groups, men det er vist ikke nogen hot løsning

--
Niels