At navngive mp3'er
Fra : steen

Dato : 18-07-01 09:06

Hej

¨Jeg har købt en dvd, der osse kan afspiller mp3'er.

Disse skal så navngives i nummerrækkefølge (1, 2, 3 etc.) for at kunne
afspilles.

Da jeg er ny mht. mp3er - ville jeg gerne høre, hvordan 'erfarne mp3
brugere' navngiver Deres filer.

Da der jo kan være en masse mp3'er på en CD, kan man så navngive dem så
nummer 1 ikke bliver efterfulgt at nummer 10, men nummer 2 etc. etc.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 18-07-01 09:40

In <3b55437d$0$69678$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> "steen" <steen_bj@NOSPAMyahoo.com> writes:

> [...]

>Da der jo kan være en masse mp3'er på en CD, kan man så navngive dem så
>nummer 1 ikke bliver efterfulgt at nummer 10, men nummer 2 etc. etc.

Proev med at navngivne dem, som:
00001.mp3 00002.mp3 etc. etc. etc.

/Martin

Fra : Jacob