Nyt grafikkort til Photoshop
Fra : Skeptikeren

Dato : 28-04-08 19:16

Mit gamle trofaste Matrox Millennium G450 AGP grafikkort lader sig
mærke af stigende alder. F.eks. kan jeg ikke se mine albums i iTunes
Cover Flow Mode og scrolling foregår usandsynligt langsomt. Matrox har
oplyst mig at det formentlig er fordi iTunes bruger en version af
OpenGL, der er større end den 1.0 mit kort kan klare. Desuden har jeg
lagt mærke til at microsofts hjemmeside er blevet usandsynlig hård ved
min processor, årsagen er vel den samme.

I alt fald er jeg interesseret i anbefaling af et grafikkort, helst
uden blæser, som primært skal være godt til at vise farver f.eks. i
Photoshop, (Matroxs tidligere hall-mark). Jeg har ikke det store spil
behov.

Der er en lille hage det skal sidde i en AGP port på et Asus A7V266-E!

Tak for hjælpen

have a nice day