New York
Fra : T.

Dato : 20-04-08 15:14

Hej gruppe

Er der nogen der kender det her hotel i New York, Beekmann Tower Hotel.
Det har en adresse som hedder, Adresse: Manhattan - Grand Central Station.

Hvis i kender det hvordan ligger det så ellers i New York, det er første
gang vi skal derover.

Hilsen
Tommy

Fra : Lars Ehlers

Dato : 20-04-08 18:26

On Sun, 20 Apr 2008 16:13:41 +0200, "T." <boing727_1@hotmail.com>
wrote:

>Hej gruppe
>
>Er der nogen der kender det her hotel i New York, Beekmann Tower Hotel.
>Det har en adresse som hedder, Adresse: Manhattan - Grand Central Station.

Prøv at kigge på tripadvisor.com, der er en hel del anmeldelser af
hotellet. De er lidt blandede, men for det meste positive.

Hotellets adresse er 3 Mitchell Place, tæt på 1st. Ave og East 49th
st. så der er en pæn gåtur til Gran Central Station (6 blokke).

Der er en masse at se og opleve i midtown, og I kan bruge undergrunden
eller taxa til at komme rundt. Der ligger en undergrundstation på
Lexington og 51st st. Men man kan sagtens komme rundt på gåben, i det
hele taget, så går folk i New Work meget.

http://en.wikipedia.org/wiki/Midtown_Manhattan
--
Lars Ehlers
"Screw you guys, I'm going home" Eric Cartman

Fra : saruman@ofir.dk

Dato : 25-04-08 12:29

Vil også anbefale at du kigger på www.tripadvisor.com - det er en
guldgrube af information når det gælder uvildig vurdering af hoteller
i stort set hele verden.

Pizzaman

Fra : Lars Ehlers

Dato : 26-04-08 06:50

On Fri, 25 Apr 2008 11:28:53 -0700 (PDT), saruman@ofir.dk wrote:

>Vil også anbefale at du kigger på www.tripadvisor.com - det er en
>guldgrube af information når det gælder uvildig vurdering af hoteller
>i stort set hele verden.

Jeps, det var lige præcis, det jeg skrev i den første sætning i mit
svar
--
Lars Ehlers

Fra : T.

Dato : 28-04-08 16:36

"Lars Ehlers" <lars@NOSPAMehlers.us> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Lars Ehlers
> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Hej

Tak for info alle sammen.
Valget faldt på det her, bl.a. efter at have læste om det i nævnte
information.
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d113297-Reviews-Beekman_Tower-New_York_City_New_York.html

Er der nogen der kan fortælle hvad der er et must at må se, og opleve på 7
dage derovre.
Det er første gang vi er der, så alt information modtages med glæde.
Evt. hvor man køber diverse ting.
Er der evt. nogle rigtige gode link om de forskellige gader?

Hilsen