Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fejlkode på Cann 20D
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-04-08 10:35

Min canon 20D kamera er begyndt at opføre sig underligt ind i mellem. Jeg
får en Err 99, der beskrives som en fejl der opstår hvis der er et
tredieparts objektiv på (det er der ikke). Den anden mulighed i
beskrivelsen af fejlkoden er, at der er opstået en fejl!!
Nogle af denne gruppes ærede skribenter, der ved hvad der er galt?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 20-04-08 21:36

On Sun, 20 Apr 2008 11:35:08 +0200, Frank Løkkegaard wrote:

> [...]
> beskrivelsen af fejlkoden er, at der er opstået en fejl!!
> Nogle af denne gruppes ærede skribenter, der ved hvad der er galt?

Der kan være alt muligt galt. Men som det første kan du prøve at rense
kontakter på objektiv og kamera så de er helt rene. Et viskelæder er fint
at bruge.

Sidst mit 20d fik en Err 99 var det lukkeren der var stået af.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid med cybercity.dk
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com