Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot Pro1 - kan ikke se billede~
Fra : Gryffe

Dato : 20-04-08 20:08

Hej gruppe

Det er muligvis ikke et kamera-spørgsmål, men jeg håber det er så
almindeligt at nogen kan hjælpe.

Når jeg forbinder mit kamera til PC via USB kan jeg ikke få lov at se
indholdet på memory-kortet. Kameraet identificeres (endda med korrekt
modelnavn) og fungerer som drev i Windows helt efter bogen, og kameraet
selv indikerer at være i kontakt med PC'en - men "drevet" påstås at
rumme 0 objekter selvom hukommelseskortet er næsten fyldt, og alle
billederne fint kan ses på kameraets display.

Jeg har desværre ingen kortlæser at eksperimentere med. Men det opstår
uanset hvilken af husholdningens 3 PC'er jeg forsøger mig med.

Men jeg mener at have oplevet problemet før - med kompaktkameraer af
forskellige brands - uden dog at gøre andre fremskridt end dem af
"trial-and-error"-typen.

Jeg mener dog at have bemærket at problemet bliver tydeligere jo flere
billeder der er på hukommelseskortet - som om PC'en opgiver ævred med at
indlæse dataene før den er færdig.

Kan nogen hjælpe vil jeg være yderst taknemlig! Problemet er ret svært
at Google på ...

--
Mvh Gryffe