Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldertank og forstørrelsesapparat
Fra : Mogens Kjaer

Dato : 20-04-08 08:49

Er der overhovedet nogen der kan have glæde af
en fremkaldertank og et par forstørrelsesapparater,
eller skal jeg køre det direkte på genbrugspladsen?

Mogens
--
Mogens Kjaer, mk@lemo.dk
http://www.lemo.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-04-08 09:18

Mogens Kjaer wrote:
> Er der overhovedet nogen der kan have glæde af
> en fremkaldertank og et par forstørrelsesapparater,
> eller skal jeg køre det direkte på genbrugspladsen?

hvor i landet?
24x36 eller 6x6?
Optik i apparatet?

Bo //

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 20-04-08 10:16

Bo Bjerre wrote:

> hvor i landet?

Kgs. Lyngby, Nordsjælland.

> 24x36 eller 6x6?

Begge.

> Optik i apparatet?

nr 1:

Liesegang, optik Neotar 1:3,5 50 mm

nr 2:

Meopta Opemus III
Meopta Belar 4,5 / 75 mm

Der er en dims med til sidstnævnte så man kan skifte
lampehuset ud med en lampe hvor man kan justere CMY
farverne. Incl. 12V strømforsyning.

Mogens

--
Mogens Kjaer, mk@lemo.dk
http://www.lemo.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-04-08 17:16

Mogens Kjaer wrote:

> Kgs. Lyngby, Nordsjælland.

desværre kommer jeg ikke til Lyngby foreløbig

Bo //

Fra : KsK@allgslet.dk

Dato : 20-04-08 19:49

"Mogens Kjaer" <mk@lemo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Meopta Belar 4,5 / 75 mm
>
> Der er en dims med til sidstnævnte så man kan skifte
> lampehuset ud med en lampe hvor man kan justere CMY

jeg vil godt afhente det i lyngby

KsK

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 21-04-08 05:22

KsK@allgslet.dk wrote:

> jeg vil godt afhente det i lyngby

Kontakt mig pr. mail (fjerne slet fra din email adresse var ikke nok).

Mogens

--
Mogens Kjaer, mk@lemo.dk
http://www.lemo.dk

Fra : Per, Herringe

Dato : 20-04-08 10:13

I meddelelse: 480AF55F.9060204@lemo.dk
skrev Mogens Kjaer bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> Er der overhovedet nogen der kan have glæde af
> en fremkaldertank og et par forstørrelsesapparater,
> eller skal jeg køre det direkte på genbrugspladsen?
>
> Mogens

Forstørrelsesoptik er rigtig god til macro. Kan som regel fuskes på
kameraet med en T2 ring.

--
MVH Per, Herringe

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 20-04-08 11:48

Prøv evt. på QXL / DBA / Gul & gratis; det kan være der er en her der kan få
glæde af det...

Paw J

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 20-04-08 11:57

Paw Jeppesen wrote:
> Prøv evt. på QXL / DBA / Gul & gratis; det kan være der er en her der kan få
> glæde af det...

Det gider jeg ikke.

Hvis der ikke lige var nogen der bider på i dag bliver
det kørt på genbrugspladsen.

Mogens

--
Mogens Kjaer, mk@lemo.dk
http://www.lemo.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-04-08 17:26

Mogens Kjaer wrote:
> Det gider jeg ikke.

Hvorfor så ikke prøve i den rigtige gruppe - men det gider du måske
heller ikke ?

Handel - herunder også foræres væk - må som hovedregel kun foregå i
markedsgrupperne.

Så dit indlæg er mere relevant i news:dk.marked.privat.foto

Fut sat til dk.admin.netikette

Jan

--
Signatur ude af drift