Renault Laguna stationcar som brugtbil?
Fra : Nielz

Dato : 24-03-08 11:58

Hej,

Jeg overvejer at anskaffe en Renault Laguna stationcar. Er der nogen der
erfaringer med den som brugtbil? Er det noget skrammel med mange fejl f.eks
mht. el eller er den ok?

Mine tanker går i retning af en nyere model fra 2002 og fremefter.

mvh Nielz

Fra : TDN

Dato : 24-03-08 12:37

"Nielz" <seamonst@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> f.eks mht. el eller er den ok?
>

> Mine tanker går i retning af en nyere model fra 2002 og fremefter.

Hermed en brugttest fra FDM:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/95A41AE6-5FCB-4156-A4C2-ABD7FDFDCEA6/0/8890.pdf

Der er mange problemer med dem, Renault selv har været ude og undskylde den
dårlige kvalitet og lovet bod og bedring i den nye der lige er kommet. En
rundspørge blandt leasing og udlejefirmaer der var en artikel om, for et
stykke tid siden; fortalte én fra et af selskaberne, da han blev spurgt om
hvad der gik i stykker på dem, sagde han "alt mellem kofangerne" !!!

Mvh
Thomas