DFM-møde ved træf
Fra : Petrich

Dato : 18-07-01 07:49

Måske var det en god ide at når man vil mødes ved diverse træf for at få sat
ansigter på de forskellige "navne" at kl. 17.00 er lidt sent - ham selv og
jeg stod jo og kiggede efter andre DFM'ere - som udeblev - selv vedkommende
der havde bedt om det inde i dette forum
Flemming
XV535S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-07-01 23:13

"Petrich" <petrich@esenet.dk> skrev:
> [...]
> jeg stod jo og kiggede efter andre DFM'ere - som udeblev - selv
vedkommende
> der havde bedt om det inde i dette forum

Vi udeblev skam ikke :-/ Jeg, Jesper Lillesø (gsxr250) og Brian (Cagiva
_Elefant_ 750) stod også og undrede os over hvorfor der ikke var flere.
Eneste løsning jeg lige ser på problemet er at vi skal kunne genkende
hinanden bedre fremover.
--
mvh Jes Vestervang
gsxr250

Fra : Frank Pedersen

Dato : 19-07-01 15:57

Ja nu skal jeg jo ikke gøre mig klogere end jeg er.
MEN ville det ikke være lidt smart med et lille (stort???) papskilt hvorpå
der f.eks. stod D.F.M.
Hilsen Frank

Fra : Petrich

Dato : 19-07-01 17:19

Jamen det var lige det vi havde forventet at se - men men - nobody there
Flemming
XV535S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-07-01 18:59

> Jamen det var lige det vi havde forventet at se - men men - nobody there
> Flemming
> XV535S

Så skulle vi vist have aftalt hvem der skulle have sørget for det :-/
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Petrich

Dato : 19-07-01 21:19

Ok - hvem var igrunden manden der indkaldte til mødet
Flemming XV535S

Fra : Ole Baun

Dato : 20-07-01 00:33

"Petrich" <petrich@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Ok - hvem var igrunden manden der indkaldte til mødet
> Flemming XV535S

Jeg har sakset teksten herunder fra indlægget "DFM træf på Toppen" fra d.
11-7-01, kl. 13:51. Mon ikke det er svaret på dit spørgsmål.

mvh Ole Baun

"Toshido - AROS MotorCykel Klub" <henriknedergaard@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:9iheks$gvo$1@sunsite.dk...