Nu stopper ploven! :o)
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-03-08 10:32

Meget har man ladet sig byde gennem årene, men nu er grænsen s'gu
nået.

Andetsteds i dette forum plæderer en herre, der ikke overraskende
hedder Brian for, at der gerne må falde 50 cm. sne. Jeg kunne
godt forestille mig, at det gerne måtte være i forbindelse med stiv
kuling med vindstød af stormstyrke.

Begrundelse:

Brian har i sin familie de fysiske resultater af nogen sexuelle
udskejelser, og de arme børn har ikke sne nok i tilværelsen.

Resultat:

Logistikken går fuldstændigt bananas. Ingen frisk mælk til
sjællænderne, og en fortvivlet fhv. trafikminister ovre i Vejen.

Forsikringsskader til et estimeret beløb på 70 til 80 mill. kr.

Overtidsbetaling til snerydningsmandskab + helligdagstillæg!

Ødelagt påskeferie for adskillige halinspektører, samt
overtidsbetaling til samme.

Der er ikke grænser for hvordan udgifterne vil eskalere.

Hvis det er livsvigtigt (og det er der ingen tvivl om), at børnene
skal have sne, så kommer her et par alternativer. Man skulle jo nødigt
blive opfattet som en "brokker", der bare klager uden at komme med
løsninger.

Pak bilen med kone/kæreste, børn, piphans, hund, kat, og hvad de
stakkels pus heller ikke kan undvære, og kør hen til en eller anden
alp med sne på toppen.

Er det ikke en option, så ret henvendelse til pædagogerne. Det er
deres opgave at stimulere børnene. Er den eneste løsning, at der
fremskaffes en snekanon, så må kommunen da sørge for at den detalje
kommer på plads.

Denne udgift er for bagateller at regne, i forhold til en
landsdækkende snestorm.

De unger fylder s'gu efterhånden for meget i verdensbilledet. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 15:04

[snip]

HAHA var flad af grin, børnefamilierne tænker kun på et.. "sig selv" !!
Hyll bue tude, vi vil ha børnepenge <-- but why, har i ikke selv anskaffet
jer børnene? så må i sq også selv betale..

Og nu vi er derhenne, hvad hulen betyder så det "børn i bilen" skilt
egentligt?!?
Det kan jeg ikke få til at give nogen mening.. Er det personen der sidder
bag rattet, fordi de fleste biler med det skilt kører som en brækket arm..
Er det fordi vi så ikke må køre ind i jer?? betyder det så vi må køre ind i
dem uden skilt?
Jeg forstår det ikke... oplys mig venligst, jer med det gyselige skilt
bagpå..

Mvh
Morten **som sidder og kigger ud å regnvejret i Næstved**

Fra : -= JF =-

Dato : 21-03-08 15:43

Morten Juel skrev:

> Hyll bue tude, vi vil ha børnepenge <-- but why, har i ikke selv anskaffet
> jer børnene? så må i sq også selv betale..

Nu er børnepenge ikke just noget der kan "betale for" børnene. At det da
er meget rart at der triller lidt kugler ind på kontoen er så en anden
sag - og at det for mange er et nødvendigt tilskud, en helt tredje sag!

> Og nu vi er derhenne, hvad hulen betyder så det "børn i bilen" skilt
> egentligt?!?
De skilte er dumme - men kan med lidt god vilje forklares.
Når du ser skiltet ved du at chaufføren kan risikere at blive
distraheret af en fastspændt arving der er ved at splitte bagsædet ad.
(point for opfindsomhed modtages med tak

De skilte der virkelig får mig til at løfte brynene spørgende, er de
latterlige udstansede stål-golfspillere som folk klistrer i røven af
deres potter! Hvorfor dog informere alverden om at man spiller golf?

Eller fra dengang før bagrudestreamere blev direkte livsfarlige:
"Jeg går til dans"... Nå-da-da... Spændende at vide.
"Rigtigt mænd får tvillinger"... Næ! De bli'r snydt for et knald, gør de!
"Jeg har schäfer"... Who gives a flying fuck!

--
Mvh. John

Fra : Niels Pein

Dato : 21-03-08 16:27

"-= JF =-" skrev ...

> [...]
> "Rigtigt mænd får tvillinger"... Næ! De bli'r snydt for et knald, gør de!
> "Jeg har schäfer"... Who gives a flying fuck!

At blive opmærksom på fælles interesser kan være indgangsvinklen til nye
bekendtskaber, eller om ikke andet, så en lille hyggesnak på P-pladsen.
Klart bedre end at vi alle sammen blot ser os sure på de andre trafikanter
på grund af småting.

Vær nu lidt positiv derude på vejene.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Kent Friis

Dato : 21-03-08 20:46

Den Fri, 21 Mar 2008 15:42:46 +0100 skrev -= JF =-:

> [...]
> distraheret af en fastspændt arving der er ved at splitte bagsædet ad.
> (point for opfindsomhed modtages med tak

Jeg troede det var en reminder til chaufføren om at han burde køre
ordentligt. Den skulle bare være placeret inde i bilen i stedet for.

> De skilte der virkelig får mig til at løfte brynene spørgende, er de
> latterlige udstansede stål-golfspillere som folk klistrer i røven af
> deres potter! Hvorfor dog informere alverden om at man spiller golf?

Du skal da bare sige til dem "pæn Golf, men jeg synes ikke lige jeg
kan genkende modellen - er det en Golf 2 eller en Golf 3? Mercedes?
Jamen der sidder sg* da et Golf-skilt på den".

Mvh
Kent

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 21:01

On 21 Mar 2008 19:45:46 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Jeg troede det var en reminder til chaufføren om at han burde køre
>ordentligt. Den skulle bare være placeret inde i bilen i stedet for.

De fleste biler med det skilt burde helt klart have det placeret i
forruden ) sådan ca.

>Du skal da bare sige til dem "pæn Golf, men jeg synes ikke lige jeg
>kan genkende modellen - er det en Golf 2 eller en Golf 3? Mercedes?
>Jamen der sidder sg* da et Golf-skilt på den".

Jeg erindrer de billige grin over den "døde delfin", mange So-no-phone
kunder kørte rundt med
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Møller

Dato : 21-03-08 17:24

Folmer Rasmussen skrev:

> De unger fylder s'gu efterhånden for meget i verdensbilledet. )

Jow og lidt til.
Ønskebøren: de får alt det de ønsker

jeg tror, at Jan og jeg skal begynde vores lille indkøbsturstunt:

Komme fuldstændige unødvendige vare ned i indkøbsvognen hos børnefamilier der ikke har styr på
afkommet

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 17:32

Møller <em@upsg2n.dk> skrev :

>jeg tror, at Jan og jeg skal begynde vores lille indkøbsturstunt:

>Komme fuldstændige unødvendige vare ned i indkøbsvognen hos børnefamilier der ikke har styr på
>afkommet

Hør ! hov !

Sådan noget kunne jeg da aldrig finde på

<<< fløjter_uskyldigt.avi >>>

--
Jan_stevns

Fra : Møller

Dato : 21-03-08 17:51

jan_stevns skrev:

> Hør ! hov !
>
> Sådan noget kunne jeg da aldrig finde på
>
> <<< fløjter_uskyldigt.avi >>>

man ku' jo starte med en fin antydning:

capote anglaise

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 18:49

On Fri, 21 Mar 2008 10:32:27 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Andetsteds i dette forum plæderer en herre, der ikke overraskende
>hedder Brian for, at der gerne må falde 50 cm. sne.

Og Folmer er meget bedre

>Jeg kunne
>godt forestille mig, at det gerne måtte være i forbindelse med stiv
>kuling med vindstød af stormstyrke.

Ja kom til vestkysten der kan man mærke vejret engang imellem. Ikke
det små hygge blæsen der oftes er rundt m i landet.

>Begrundelse:
>
>Brian har i sin familie de fysiske resultater af nogen sexuelle
>udskejelser, og de arme børn har ikke sne nok i tilværelsen.

Ja vi er nogle der stadig får noget på den dumme.

>Resultat:
>
>Logistikken går fuldstændigt bananas.

Åhrrr hvor har jeg ondt af de små chafføre når de er nødtil at gå ud
og spænde snekæder på deres ellers ikke slidte vinterdæk.

>Ingen frisk mælk til
>sjællænderne,

Man vælger selv hvor man vil bo. (I danmark eller udlandet)

>og en fortvivlet fhv. trafikminister ovre i Vejen.

Kunne ikke være mere ligeglad, så kunne det være at de ikke udtaler
sig om noget de alligevel ikke har forstand på.

>Forsikringsskader til et estimeret beløb på 70 til 80 mill. kr.

Ja hvis folk nu kørte ordentligt. Nå nej det er vist for meget at
ønske.

>Overtidsbetaling til snerydningsmandskab + helligdagstillæg!

Hva faaan er der nu galt i en god ærlig ekstra indkomst. Tænk på alle
de stakkels familier der forventer af lille far tjener lidt ekstra når
det bliver snevejr så de kan komme på sommerferie.(Iøvrigt uden køre
hviletider)

>Ødelagt påskeferie for adskillige halinspektører, samt
>overtidsbetaling til samme.

Hvorfor bliver den ødelagt. Kan de ikke lide jobbet kan de vel bare
vælge et andet

>Der er ikke grænser for hvordan udgifterne vil eskalere.

Næ hellere der end en sjællandsk oberst der køber nogle ubrugbare
helikoptere

> [...]
>alp med sne på toppen.
>
>Er det ikke en option, så ret henvendelse til pædagogerne. Det er

Tænkte sq nok at du var en af de det er pædagogernes job.

> [...]
>kommer på plads.
>
>Denne udgift er for bagateller at regne, i forhold til en

He he du er vist ikke vand til at arbejde med kommunale folk. Dream
on.

>De unger fylder s'gu efterhånden for meget i verdensbilledet. )

Enig med de er et nødvendigt onde for følgende tilvalg.

-madlavning
-rengøring
-fri fisse
-tøjvask
osv. ))))))))

Dette indlæg må være mindst lige så velplaceret som dit.

Fra : Niels Pein

Dato : 23-03-08 23:33

Det er fedt med lidt sne en gang imellem, ikke mindst til at lege i for
børnene.
Det afvekslende klima vi har i dette land er en af charmerne ved at bo her.
Kan man seriøst ikke lide det, må jeg foreslå at man flytter sydpå.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-03-08 11:28

On Sun, 23 Mar 2008 23:33:26 +0100, "Niels Pein"
<fornavn@efternavn.landekode> wrote:

> [...]
>Det afvekslende klima vi har i dette land er en af charmerne ved at bo her.
>Kan man seriøst ikke lide det, må jeg foreslå at man flytter sydpå.

Niels, du har misforstået emnet.

Det er ikke sneen som sådan der er problemet, men det
allestedsnærværende "børnene"!!

Når du så har de to faktorer, så sætter du dig hen i det bedste møbel
du har, ser tænksom ud, og laver med den ene hånd den der trækkende
bevægelse, der starter oppe på kinderne of fortsætter ned over hagen.

Udført tilstrækkeligt mange gange, vil det give dig et såkaldt
firskåret ansigt, som kvinder ikke kan stå for.

Efter dette sidespring skal du så vurdere, om de udgifter og de
forsinkelser (som også er udgifter), der er forbundet med snefald, er
en OK pris for et par timers underholdning for børnene.

Jeg vil gå så vidt som til at sige, at hvis dine og andres børn ikke
kan stimuleres uden sne, så start Nubira'en, og kør et eller andet
sted hen på en alpetop, hvor det findes, og ikke generer nogen.

Hvis du skulle have fået den idé, at jeg ikke kan lide børn, så har du
kun delvist ret. Jeg har f.eks. ikke noget imod franske børn. Utallige
restaurantbesøg har overbevist mig om, at det er muligt at tilføje
børn opdragelse der gør, at man eksempelvis ikke føler sig generet af
dem på restauranter.

Franske børn bærer iøvrigt ikke præg af, at der er udøvet vold imod
dem.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Niels Pein

Dato : 24-03-08 12:27

"Folmer Rasmussen" skrev ...

> Niels, du har misforstået emnet.

Jeg passer fint ind så.

> Efter dette sidespring skal du så vurdere, om de udgifter og de
> forsinkelser (som også er udgifter), der er forbundet med snefald,
> er en OK pris for et par timers underholdning for børnene.

Sneen er også til glæde for andre end børnene, og tæller man det hele med,
synes jeg prisen er ok.
Derfor kan det ikke bringe mit **s i kog, at en eller anden gerne vil have
sne for sine børns skyld.

> Jeg vil gå så vidt som til at sige, at hvis dine og andres børn ikke
> kan stimuleres uden sne, så start Nubira'en, og kør et eller andet
> sted hen på en alpetop, hvor det findes, og ikke generer nogen.

Heldigvis (synes jeg) er sne nu noget vi har i Danmark også.
Jeg har forresten ingen børn, og når vi tager til Alperne er det på
motorcykel, for de bedste veje dernede er ikke velegnede til større
køretøjer, men det er jo emnet ligegyldigt.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX