Vejrsituationen løbende
Fra : Mogens

Dato : 20-03-08 12:50

Tidligere havde vi en tråd, hvor man kunne følge vejrsituationen
landet rundt efterhånden, som en snestorm skred frem. Egentlig
meget sjovt at følge dengang, så jeg prøver lige igen :)

"Øresundsbroen"
Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...
(smelter væk pt.),
--
/Mogens
Min '04 Scenic dCi skal sælges - forhandlingspris 69.900 kr inkl. moms

Fra : apollo14

Dato : 20-03-08 13:18

Mogens skrev:
-klipper i noget om vejret-

Lyngby, Shell-and
Høj sol, +5 grader, ingen sne tilbage næsten, lidt skyer på himlen.
Perfekt vejr til at vaske bil, og støvsuge den, hvis ikke det var fordi
det var så koldt.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-08 13:20

"Mogens" <forget@it.dk> wrote in news:7csEj.5094$R_4.4343@newsb.telia.net:

> "Øresundsbroen"
> Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...
> (smelter væk pt.),

Esbjerg
Overskyet, stadig plusgrader, ingen sne overhovedet.
Vrimler til gengæld med motorcykler og politi pga. MC træf. Der meldes om
fartkontroller flere steder i byen...

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 13:23

"Mogens" <forget@it.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> "Øresundsbroen"
> Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...

Aalborg:
Letskyet dog solen skinner svagt igennem skyerne. +4 graders varme. jævn
vind. 0 sne.

--
/HB
Nu med 2007 Honda FR-V til salg

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 20-03-08 13:37

Randers 4 grader, tidligere skyfrit, nu lettere overskyet solen titter frem
indimellem. Ikke skyggen af sne. Perfekt vejr til at smide 400 kvm isolering
i sit loft.
Stef

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-03-08 14:41

On Thu, 20 Mar 2008 13:22:31 +0100, "HB" <hbOOsnabela.dk> wrote:

>Aalborg:
>Letskyet dog solen skinner svagt igennem skyerne. +4 graders varme. jævn
>vind. 0 sne.

Fuldstændigt som i Slagelse

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : KASO

Dato : 20-03-08 13:41

> /Mogens
> Min '04 Scenic dCi skal sælges - forhandlingspris 69.900 kr inkl. moms
> www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Renault-Scenic-1,9-5d.-dCi-Van-Pack-Auth._ID251819.htm

OT - men: Jeg undrer mig over din annonce - har bilen mistet 2 airbags af at
få gule plader på?

(Noget med gardinairbags og adskillelse til varerum, der ikke kan enes?)

Fra : Mogens

Dato : 20-03-08 14:39

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> OT - men: Jeg undrer mig over din annonce - har bilen mistet 2 airbags af
> at få gule plader på?
> (Noget med gardinairbags og adskillelse til varerum, der ikke kan enes?)

Det er forhandlerens input efter en snak om, hvilken eksakt model der
egentlig var tale om. Findes jo i 4 varianter...

Fra : Fly Christensen

Dato : 20-03-08 13:45

On Thu, 20 Mar 2008 11:50:27 GMT, "Mogens" <forget@it.dk> wrote:

>"Øresundsbroen"
>Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...
>(smelter væk pt.),

Flensburg

Overksyet, et par plus grader og ingen sne.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Michael Lund

Dato : 20-03-08 14:22

Nothing to report.

Alt under kontrol i Videbæk mellem Ringkøbing og Herning.

5 gr. og let regn.

Mic.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-03-08 15:27

Mogens skriver:

> Tidligere havde vi en tråd, hvor man kunne følge vejrsituationen
> landet rundt efterhånden, som en snestorm skred frem. Egentlig
> meget sjovt at følge dengang, så jeg prøver lige igen :)

Hammel

Har ophopldt mig i Randers (Værum) det meste af dagen, startende med
stilel vejr og sol, nu her på vejen hjem var der en smule regn. Møllerne
kørte skiftevis på høj og lav omdrejninger så vinden ligger omkring 5-7
m/s og der var let nedbør i form af støvregn. Temperatur +4 grader.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : PMH

Dato : 20-03-08 15:39

> [...]
>
> "Øresundsbroen"
> Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...

Holstebro d. 20/3 kl. 15.35

Let vind, 6 grader, og det har regnet de sidste 2 timer.

PMH

Fra : Møller

Dato : 20-03-08 16:26
Fra : Leo_Jensen

Dato : 20-03-08 10:11

On 20 Mar., 16:26, Møller <e...@upsg2n.dk> wrote:
> PMH skrev:
>
> http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm
>
> Møller

Det er sq for nemt. Vi vil have rigtige rapporter fra slagmarken.

Middelfart: Støvregn siden kl. 14, regnen er lige tiltaget en smule.
Temperaturen er faldet fra 5 til 3gr i samme periode.

Leo

Fra : Kent Friis

Dato : 20-03-08 17:19

Den Thu, 20 Mar 2008 15:38:39 +0100 skrev PMH:

> "Mogens" <forget@it.dk> skrev i en meddelelse

> Holstebro d. 20/3 kl. 15.35
>
> Let vind, 6 grader, og det har regnet de sidste 2 timer.

Padborg kl. 17:18

Typisk dansk vejr.

Mvh
Kent

Fra : Thomas H.

Dato : 20-03-08 16:15

> [...]
>
> "Øresundsbroen"
> Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...

Jeg tør dårlig nok kigge ud af vinduet, man kan måske blive anholdt!!!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article986653.ece
"Det er kriminelt at køre ud langfredag"

LAD OS GÅ I PANIIIIIIIK!!!

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Morten Trab

Dato : 20-03-08 17:09

Thomas H. skrev:
> LAD OS GÅ I PANIIIIIIIK!!!

Næh nej :D

Vinterudstyret er smidt i bilen, og så kan sneen bare komme and kan den :D

Bilen = En '88 VW Transporter Syncro med et par gode tærræn dæk monteret
samt træk kæde/tov klar bag førersædet :)

Mvh. Morten - der bare afventer at det begynder at sne og fyge :) Sidste
år var man jo i vinterberedskab og fik ikke leget i sneen med bilen :D

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 17:21

Thisted: Regn nu, men der kom lidt tø-sne ved 16-tiden

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-03-08 17:10

Mogens wrote:
> [...]
>
> "Øresundsbroen"
> Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...

Roskilde vest:
5 grader, overskyet men tørt. Ingen sne fra tidligere (er smeltet).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 20-03-08 17:34

Næstved torsdag kl 17.32
Let nedbør med karakter af regn grænsende til slud.
Temperatur: +3°C

God påske til alle

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 18:19

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Næstved torsdag kl 17.32
> Let nedbør med karakter af regn grænsende til slud.
> Temperatur: +3°C
>
> God påske til alle

Tak og lige måde

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 21-03-08 04:36

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Næstved torsdag kl 17.32
> Let nedbør med karakter af regn grænsende til slud.
> Temperatur: +3°C

Vi opgraderer 04.35 til til rimeligt tæt snefald der så småt begynder at
blive liggende.
Noget tyder på det var godt man fik gravet sin sneskovl frem i går

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-08 17:46

Hellerup kl. 17:45

Overskyet, ingen nedbør og 2 grader.

Snemand i forhaven reduceret med ca. 50%, ellers kun spredte pletter
med sne på jorden.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 17:57

"Mogens" <forget@it.dk> skrev i meddelelsen
> Tidligere havde vi en tråd,

(Klip)

> /Mogens

Update Aalborg:
Blæsende med hvidt nedbør! total vinteragtigt. ca +1,5 grader og faldende...
I påsken plejer jeg at skifte til sommersutter - Det bliver ikke lige sådan
i år.

--
/HB

Fra : Brian

Dato : 20-03-08 18:02

Horsens midtby 18:00

Overskyet, men ingen nedbør. Termometeret siger 2,6 grader, og trætoppene
giver en smule efter for vinden.

Lad os så få den sne, så vinterdækkene endelig kan smage hvad de er indkøbt
til

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-03-08 18:08

Roskilde lige nu:
4 grader og faldende og det er lige begyndt at drysse lidt hvidt.
--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 18:20

On Thu, 20 Mar 2008 18:08:29 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

Borup, Midtsjælland.
Det drysser meget lidt hvidt pt. - og veje mv. OK.
Temperaturen falder men det er vel hvad man kan forvente.
Vi skal til Næstved i morgen tidlig, så måske vinterdækkene alligevel
er en god ide )
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : John Sahl

Dato : 20-03-08 20:02

Ivan Madsen wrote:
> Borup, Midtsjælland.

Hov, der bor jeg jo også.. Du kender ikke lige et sted man kan leje sig ind
på permanent basis i et bette værksted? (Det skal selvfølgelig være til at
betale)

> Det drysser meget lidt hvidt pt. - og veje mv. OK.
> Temperaturen falder men det er vel hvad man kan forvente.

Der er i al fald ikke hvidt endnu

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 21:58

On Thu, 20 Mar 2008 20:02:06 +0100, "John Sahl"
<spamcatcher1@fotofaelden.dk> wrote:

>Hov, der bor jeg jo også.. Du kender ikke lige et sted man kan leje sig ind
>på permanent basis i et bette værksted? (Det skal selvfølgelig være til at
>betale)

Ikke lige umiddelbart - men teststriben er da klar mellem de to
rundkørsler øst om byen )

>Der er i al fald ikke hvidt endnu

Naaah, stadig ikke

Fra : John Sahl

Dato : 20-03-08 22:02

Ivan Madsen wrote:
> Ikke lige umiddelbart - men teststriben er da klar mellem de to
> rundkørsler øst om byen )

Hmmm, har du set mig der?

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 22:11

On Thu, 20 Mar 2008 22:02:09 +0100, "John Sahl"
<spamcatcher1@fotofaelden.dk> wrote:

>Hmmm, har du set mig der?

Naaah, men nogle forskellige har jeg da set - og kan da heller ikke
helt sige mig fri for en enkelt gang at have afprøvet et eller andet.
Selv en dieselhakker-Punto kan nå et pænt stykke over 80 på den
strækning (knob, altså) )

Fra : John Sahl

Dato : 20-03-08 23:41

Ivan Madsen wrote:
> [...]
> helt sige mig fri for en enkelt gang at have afprøvet et eller andet.
> Selv en dieselhakker-Punto kan nå et pænt stykke over 80 på den

I teorien kunne man godt forestille sig, at jeg måske på et eller andet
givent tidspunkt, har fyret bilen af på den strækning. I teorien altså

--
John Sahl
1.372ccm - 0 Hk/ 0Nm - Mere på vej, lige så stille

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 08:31

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev :

>I teorien kunne man godt forestille sig, at jeg måske på et eller andet
>givent tidspunkt, har fyret bilen af på den strækning. I teorien altså

Teori er, når man ved alt - men intet fungerer.

Praksis er, når alt fungerer - men ingen ved hvorfor.

Her er teori og praksis nu forenet:

Intet fungerer - og ingen ved hvorfor.

:)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 22:15

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev :

>Hmmm, har du set mig der?

Du er da ikke den eneste der kender det sted ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 20-03-08 18:27

"Mogens" <forget@it.dk> skrev i en meddelelse

> "Øresundsbroen"
> Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...
> (smelter væk pt.),

Fantastisk vejr hele dagen. Nu er det overskyet og temp. dalet med et par
grader. Ingen nedbør

Fra : Specks6812

Dato : 20-03-08 18:28

"Mogens" <forget@it.dk> said in news:7csEj.5094$R_4.4343@newsb.telia.net:

> [...]
>
> "Øresundsbroen"
> Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...

Sjælland
Vejr til badning både i hav og sol ved de lange sandstrande.
Kold Limonade og Sangria anbefales.
Husk faktor 60 creme.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 20-03-08 20:12

Mogens skrev:
> Tidligere havde vi en tråd, hvor man kunne følge vejrsituationen
> landet rundt efterhånden, som en snestorm skred frem. Egentlig
> meget sjovt at følge dengang, så jeg prøver lige igen :)

N-jyll
30 km N for limfjorden..
Det har sneet og stormet siden kl 17, er gået over i slud nu..

kl 20:10..
Frisk vind til kuling, sne/slud, 5 cm sne på jorden
0,3 grader..

Thore

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-03-08 23:01

"Mogens" <forget@it.dk> wrote in message
> Tidligere havde vi en tråd, hvor man kunne følge vejrsituationen
> landet rundt efterhånden, som en snestorm skred frem. Egentlig
> meget sjovt at følge dengang, så jeg prøver lige igen :)

Her på Als har vi ikke haft sne der bare så meget som dækker det grønne på
græsset de seneste to år.
Det eneste hvide der er tale om, er når temperaturen har været nede på en 5
grader over frysepunktet - så farer alle de provisionslønnede vognmænd ud og
salter - og så er vejene hvide af optørret salt op omkring middagstid.....

mvh

Andreas M. Hansen
- Al den snak i vejrudsigterne om sne er noget opreklameret gas.....

Fra : Lars Ehlers

Dato : 20-03-08 23:56

Redwood City, Califronien (på arbejde).

21 grader, svag til let vind, næsten skyfri himmel

(kunne ikke lade være)

--
Lars Ehlers
2006 Dodge Magnum - 5,7 HEMI V8 - 340 HK

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-03-08 06:22

Lars Ehlers skriver:

> Redwood City, Califronien (på arbejde).
>
> 21 grader, svag til let vind, næsten skyfri himmel

Blllaaaaaah !

Hammel kl 6.20,
Tyndt skydække, absolut ingen vind og plusgrader (vand på vejen) ellers
tørt.

Jeg skal vidst snart have monteret min vejrstation...........

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 07:31

> Lars Ehlers skriver:

> Blllaaaaaah !
>

> Hammel kl 6.20,
> Tyndt skydække, absolut ingen vind og plusgrader (vand på vejen) ellers
> tørt.

Horsens 7:30, totalt blå himmel og solskin, plusgrader.

Søren

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-03-08 07:31

> [...]

>"Øresundsbroen"
>Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...

Update:
Slagelse lige nu:
Skyet, 2,1 gr. og stigende, svag vind.
I løbet af natten er der faldet ca. 1 cm sne, der er ved at forsvinde
fra jorden. Tagene er dog stadig hvide.

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Rosendal

Dato : 21-03-08 08:19

Brønshøj kl. 8.15

Masser af regn, 1.2 grader ogmeger svag vind.

Gad vide om snestormen er aflyst ??

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-03-08 09:19

Roskilde:
2 grader og noget meget fint sne (meget lidt), men der ligger ikke noget på
jorden endnu.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Michael Lund

Dato : 21-03-08 09:26

Mon ikke vi kan nedlægge beredskabet og få noget søvn ;.-)

Der sker vist ikke meget mere.

9 gr. mellem Ringkøbing og Herning
og flot vejr.

Mic.

Fra : Leonard

Dato : 21-03-08 09:36

On Thu, 20 Mar 2008 11:50:27 GMT, Mogens wrote:

Østfyn: 2,9 gr. Tørvejr, solen kan næsten trænge igennem, ikke skyggen
af et snefnug, vindstille.

--
Leonard
Fejltagelser er indgangen til opdagelser.

Fra : Leonard

Dato : 21-03-08 18:35

On Fri, 21 Mar 2008 09:35:59 +0100, Leonard wrote:

> On Thu, 20 Mar 2008 11:50:27 GMT, Mogens wrote:
>
> Østfyn: 2,9 gr. Tørvejr, solen kan næsten trænge igennem, ikke skyggen
> af et snefnug, vindstille.

Det har hele dagen været over 5 gr, der er kommet en enkelt haglbyge og
lidt regn, men ellers solskin og vindstille.
Og sådan er det stadig, temp. er dog på vej ned og nu under 5 gr.

Fra : Lars [6710]

Dato : 21-03-08 10:19

Snekaos afblæst... Så bortset fra Vendsyssel bliver der ikke noget at
komme efter før engang i nat

Godt at VD var så tidligt ude med udsagn om at det ville være kriminelt
at bevæge sig ud på vejene idag

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Mogens

Dato : 21-03-08 10:25

"Mogens" <forget@it.dk> skrev i en meddelelse

"Øresundsbroen"
Overskyet, 4 grader, ingen vind og let regn

Fra : Mogens

Dato : 22-03-08 16:40

> "Øresundsbroen"
> Overskyet, 4 grader, ingen vind og let regn

2,6 grader, ingen vind og ingen sne - lækkert lyst i vejret...

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 10:52

>"Mogens" <forget@it.dk> skrev i meddelelsen

Aalborg:
Overskyet med let regn. +3.5 grader og jævn tiltagende vind.
Har hørt rygter fra DMI om at der skal blive op til hård kuling og sne og
fyning :-/

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/nordjylland.htm

Fra : apollo14

Dato : 21-03-08 12:20

Lyngby Shell-and

Overskyet, halvkoldt +2,3 iflg. vejrstationen, sneen falder så småt, men
bliver ikke liggende. Vinterdækkene kommer ikke til sin berretigelse
alligvel, men oki alt kan ske endnu. Og lad os nu være lidt kriminelle
og kører en tur i snevejret ;)

Fra : apollo14

Dato : 21-03-08 18:11

apollo14 skrev:

> [...]
> bliver ikke liggende. Vinterdækkene kommer ikke til sin berretigelse
> alligvel, men oki alt kan ske endnu. Og lad os nu være lidt kriminelle
Stadigvæk ingen sne, men koldt ja.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 20:13

> [...]

>"Øresundsbroen"
>Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...

Når det nu ikke blev i dag - godt nok var der lidt sne på vejene i
morges da vi kørte mod Næstved, men det minut vi satte til på det går
nok Det var værre at jeg mente at kende vejen og ikke lyttede til
co-piloten med ruteplanen i hånden...det forsæde trænger til lidt olie
) (det knirkede ad h. til)
Pt er der tøvejr her på midtsjælland og vi har så meget vand i
området, at der står et par centimeter vand i dele af haven ;-( (og
formodentlig i krybekælderen *suk* - pumpe på søndag ;-( )
Når vi kaster os mod Næstved i morgen må vi se, om vinterfødderne får
noget ordentligt at arbejde med eller vi bare ruller - jeg sidder med
en fornemmelse af, at der ikke skulle have været pillet ret meget ved
vejret før vi havde fået den fornøjelse af det, som medierne lovede
Samtidig sidder jeg med en fornemmelse af at nok kan der komme
sne, men så bliver det heller ikke værre - men jeg kan tage fejl.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-03-08 23:03

Har lige kørt Kalundborg -> Roskilde og det regnede stort set hele vejen.
Først på de sidste km kom der lidt slud ned.
I øjeblikket er der ca. 2 grader her.

Så jeg håber ikke at polisen læser med her, når jeg nu har kriminaliseret
mig selv i en sådan alvorlig grad

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-03-08 00:15

Mogens skriver:

> Tidligere havde vi en tråd, hvor man kunne følge vejrsituationen
> landet rundt efterhånden, som en snestorm skred frem. Egentlig
> meget sjovt at følge dengang, så jeg prøver lige igen :)

Assentoft -> Hammel mellem 23 og 24.

Det har sneet en del og det fyger på udsatte steder.
5-10 mm "pløre" på vejen gør det ikke forsavarligt at køre mere end
60-70 km/t på gode vinterdæk.
-1 grad og rimelig vind.

Sneploven kørte 50-60 km/t og den lilel stakkels Clio vi kørte bagefter
1/3 af turen sneg sig op på 55 når det var hurtigst.

Mødte et sjovt "hjulspor" og kort tid efter den gamle Celica der havde
lavet dem. De "hyggekørte" vidst

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-03-08 00:29

> [...]
>
>Det har sneet en del og det fyger på udsatte steder.
>5-10 mm "pløre" på vejen gør det ikke forsavarligt at køre mere end

Vi ses.. gir du en kop kakao om et par timer??

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-03-08 06:33

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Vi ses.. gir du en kop kakao om et par timer??

Du kommer bare.

Der er lyst udenfor og så vil knægten ikke sove længere. Det er også
besværligt at holde ham under dynen med alle de traktorer der køre forbi
lige nu.........

Jeg kan så tilføje:
Hammel 06:30. frostvejr, blæst, ingen fygning og stor sigtbarhed.

Utroligt flot vejr!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-03-08 06:39

"Klaus D. Mikkelsen" skriver:

http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk/klaus/0803220635.JPG
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-03-08 11:40

On Sat, 22 Mar 2008 06:39:17 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>"Klaus D. Mikkelsen" skriver:

>http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk/klaus/0803220635.JPG

Du er heldig! Her er der hvidt på græsset men ellers bart.

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 06:42

On Sat, 22 Mar 2008 06:33:16 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
> [...]

>lige nu.........
>
>Jeg kan så tilføje:
>Hammel 06:30. frostvejr, blæst, ingen fygning og stor sigtbarhed.

Send lidt af det herover )
Borup Midtsjælland kl 6.30.
Snefald - let fygning, der er ikke så meget at fyge med.
Jeg har ikke været på vejene endnu men ud fra den lokale vejs udseende
forventer jeg en hel del hvide veje her til morgen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-03-08 08:17

Ivan Madsen skriver:

> [...]
> Jeg har ikke været på vejene endnu men ud fra den lokale vejs udseende
> forventer jeg en hel del hvide veje her til morgen.

Dejligt med en knægt der står så tidligt op.

Vi har ryddet fortovet, leget i sneen og endda fået bygget lyd i et
damplokomotiv.

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 16:14

On Sat, 22 Mar 2008 08:16:52 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
> [...]

>Dejligt med en knægt der står så tidligt op.
>
>Vi har ryddet fortovet, leget i sneen og endda fået bygget lyd i et

Der var temmelig hvidt og ret glat, men absolut fremkommeligt med
behørig respekt. Vi brugte måske 10 minutter længere på at komme til
Næstved end i går.
Nu skinner solen, vejene er bare og skærmkasserne renses for
sneklumper.

Fra : Leonard

Dato : 22-03-08 11:30

On Sat, 22 Mar 2008 06:33:16 +0100, Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Utroligt flot vejr!

Her er det bare kedeligt.
Kl 7 var der lidt fygesne, nu er det kun på de kolde bare jorder, at der
ligger lidt hvidt.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-03-08 07:27

> [...]

>"Øresundsbroen"
>Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...

Slagelse, lige nu:
Der sner relativt kraftigt, frisk vind med vindstød af kuling, -0,9 gr.,
snedække pt. 1-2 cm.

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 09:40

> [...]
>
> "Øresundsbroen"
> Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...

Aalborg kl 9:38
Vinter, hvidt og blæsende. 1 - 2 cm sne. tiltagende skydække.

Fra : Mogens

Dato : 23-03-08 13:47

> [...]

> landet rundt efterhånden, som en snestorm skred frem. Egentlig
> meget sjovt at følge dengang, så jeg prøver lige igen :)

LOL - DMi og min bare r*v
3,5 graders varme, svag vind og høj sol - ikke SKYGGEN af sne
--
/Mogens
Min '04 Scenic dCi SKAL sælges nu - forhandlingspris 69.900 kr inkl. moms

Fra : PMH

Dato : 23-03-08 18:56

> LOL - DMi og min bare r*v
> 3,5 graders varme, svag vind og høj sol - ikke SKYGGEN af sne
> --

Kommer lidt an på hvor i landet du befinder dig..

Her i Holstebro har vi fået imellem 15 og 20 cm sne idag.

PMH

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-03-08 10:02

> [...]

>"Øresundsbroen"
>Høj sol, letskyet, +4,5 graders varme og 1½ cm sne fra natten...

Slagelse:
Snefald, 5-6 cm snedække, svag vind, 1,3 gr.

Som jeg længe har sagt: Julen ligger 3 måneder for tidligt....eller 9
måneder for sent.

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-08 10:52

On Mon, 24 Mar 2008 10:02:23 +0100, Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com>
wrote:

>Slagelse:
>Snefald, 5-6 cm snedække, svag vind, 1,3 gr.
>
>Som jeg længe har sagt: Julen ligger 3 måneder for tidligt....eller 9
>måneder for sent.

Borup:
Let snefald, temp. lidt over frysepunktet - 1-2 cm sne.
Ikke noget trafikken burde blive voldsomt generet af.

Fra : Mogens

Dato : 24-03-08 11:36

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Borup:
> Let snefald, temp. lidt over frysepunktet - 1-2 cm sne.
> Ikke noget trafikken burde blive voldsomt generet af.

Jeg skal til Hasselager tirsdag morgen og kører kl 5. Hmm...