Outlook ekspres er blevet langsom ?
Fra : ingen@email.dk

Dato : 18-07-01 07:58

Jeg har lige lagt system ind igen og geninstalleret outlook ekspress.
Det er sket det at programmet er blevet meget langsomt mht at slette
bogstaver med "tilbage" knappen. Hvad kan dette skyldes, jeg har ikke
haft problemet før. Hvis jeg skal hive outlook ud igen for at
geninstallere hvad skal jeg så fjerne af udvidelser etc?

Hygge

Jakob H K

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-07-01 11:20

<ingen@email.dk> wrote:

> [...]
> haft problemet før. Hvis jeg skal hive outlook ud igen for at
> geninstallere hvad skal jeg så fjerne af udvidelser etc?

OE trænger ikke til geninstallation, men din database med mails osv
trænger til at blive genopbygget. Hold "alt" nede mens du starter OE.

Hvis ikke det hjælper, vil jeg tro at du har brugt den til news, i så
fald bør du tømme cachen på din newsserver - "control+click" på din
server og vælg "emty cache". genopbyg derefter din database.

Hvis det heller ikke hjælpe bør du tjekke hvor stor din database er hvis
den stadig er meget stor, bør du overveje at slette nogle mails.

OE/Entourage er begge fremragende programmer bortset fra en ting: valget
af en stor langsom database frem for seperate filer til adresser mm.
samt brugen af UNIX-mailbox formatet databasen er simpelthen ulidelig
lagsom så snart den bliver for stor.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed

Fra : Jakob H K

Dato : 18-07-01 18:22

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> OE trænger ikke til geninstallation, men din database med mails osv
> trænger til at blive genopbygget. Hold "alt" nede mens du starter OE.

Det hjalp ikke, når jeg får tid vil jeg prøve det andet forslag Hvad
sker der egentlig når man gør dette ?

Hygge

Jakob H K