Hvor finder man en pladesmed??
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 19-03-08 16:55

Hej i gruppen

Jeg er netop kaldt til syn, og skal nok have lavet noget rust inden. Da den
er gennemtæret nogle steder, skal jeg nok forbi en pladesmed.

Det eneste jeg kan finde når jeg googler, er at de autoriserede værksteder
selvfølgelig har en.
Nu kender jeg af bitter erfaring deres priser, og søger derfor gerne udenom
dettte.

Nogen der har erfaring for nogle gode (og billige) i Horsens området (+50km
radius)???

Mvh

/CJ

Fra : Brian

Dato : 19-03-08 17:23

Christian Jacobsen wrote:
> [...]
> udenom dettte.
>
> Nogen der har erfaring for nogle gode (og billige) i Horsens området

Christian ude i Tvingstrup (lige et par huse fra Brugsen) kører med
fornuftige priser og fint arbejde.

/Brian

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 20-03-08 21:38

> Christian ude i Tvingstrup (lige et par huse fra Brugsen) kører med
> fornuftige priser og fint arbejde.

Tak for hintet.
Tager kontakt efter påske.

/CJ

Fra : Lars V

Dato : 21-03-08 17:57

"Christian Jacobsen" <Christian.Jacobsen00@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> udenom dettte.
>
> Nogen der har erfaring for nogle gode (og billige) i Horsens området

Prøv Færge's auto i Ørting. Han er uddannet pladesmed og er ret dygtig til
det. Men jeg ved faktisk ikke, om han gør så meget i pladearbejde mere,
eller om det "bare" er blevet mere til køb/salg. Priserne plejer også at
være meget rimelige.

Lars V