Undren
Fra : Sørensen

Dato : 18-03-08 14:40

Jeg har aldrig skrevet i denne gruppe (jeg er opdraget til, at hvis man
ikke har noget nyt at komme med, så bør man holde mund). Men jeg har
læst med i flere år.

jeg synes jeg har set en tendens, så er blevet mere og mere tydelig:
For 2-3 år siden handlede hovedparten af indlægene om hvordan folk
hyggede sig med deres biler og holdt dem kørende.
I dag er hovedtendensen brok over andres kørsel og når nogen beder om et
råd er de fleste svar, at man skal kikke i manualen eller køre på
værksted.

er der andre der ser samme tendens?

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-08 14:55

skalikke@bruges.invalid (Sørensen) skrev :

>jeg synes jeg har set en tendens, så er blevet mere og mere tydelig:
>For 2-3 år siden handlede hovedparten af indlægene om hvordan folk
>hyggede sig med deres biler og holdt dem kørende.

Sådan er det stadigvæk - måske på an lidt anden måde end tidligere,
men der ses da stadig mange indlæg, der handler om at holde bilen
gående, eller finde stumper

>I dag er hovedtendensen brok over andres kørsel

Synes du ?

Jeg ser nogle klaphat indlæg, og derefter en debat om hvem der
egentligt er rette bærer af bemeldt hat ;)

En hel del af dem, der peger fingre glemmer åbenbart at hver gang man
peger 1 finger, peger 3 den anden vej.

>.... og når nogen beder om et råd er de fleste svar, at man skal kikke
> i manualen eller køre på værksted.

Manualen er også nummer 1 kilde til korrekt information, når det så
ikke er at finde der spørges der da ivrigt

>er der andre der ser samme tendens?

Kommer det ikke an på de øjne der ser ?
--
Jan_stevns

Fra : tinus nielsen

Dato : 18-03-08 15:53

> Jeg ser nogle klaphat indlæg, og derefter en debat om hvem der
> egentligt er rette bærer af bemeldt hat ;)

LOL

Jeg synes også det burde handle mere om hyggen med bilen isteddet for at
kaste med mudder over trafik oplevelser. De indlæg høre mere til i en anden
gruppe men de kan nu også være ret underholdende nogen gange.

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-08 16:49

"tinus nielsen" <tinushnielsen@hotmail.com> skrev :

>Jeg synes også det burde handle mere om hyggen med bilen isteddet for at
>kaste med mudder over trafik oplevelser.

ganske enig

( jeg ved godt jeg selv kan være slem til at hive mere brænde på
bålet, hvis det stikker mig ! )

>De indlæg høre mere til i en anden
>gruppe men de kan nu også være ret underholdende nogen gange.

Øeh nej !

De hører faktisk fint til her i gruppen, da den jo handler om både det
at have en bil, passe den, og såmænd også brugen af den, med alt det
medfører ;)

Det der forekommer mig spøjst og til tider direkte morsomt er hvor tit
folk tror de læser noget, og så alligevel ikke læser noget som helst

Man kan åbenbart kun vanskeligt visualisere det skrevne ord, det
afstedkommer nogle ganske sjove debatter. Og rigtigt sjovt bliver det
først, når der dukker nogle frelste op ;)

Som det siges ovre i Bredballe : Jouw jouw !
--
Jan_stevns

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-03-08 15:42

"Sørensen" wrote:
> [...]
> I dag er hovedtendensen brok over andres kørsel og når nogen beder om
> et råd er de fleste svar, at man skal kikke i manualen eller køre på

Jeg synes også, at der er kommet mange flere "trafikdebatter" herinde, end
der var tidligere, men det ser jeg ikke som et problem i sig selv.
Det jeg (personligt) ser som et problem, det er derimod hvor lidt der skal
til, førend skribenterne "flejner ud" på/mod hinanden.
Der skal ingen ting til, før folk er idioter/klaphatte/røvhuller eller det
der er værre og det synes jeg er synd for gruppen, det ødelægger meget af
hyggen herinde

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-03-08 17:51

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> [...]
> Der skal ingen ting til, før folk er idioter/klaphatte/røvhuller eller
> det der er værre og det synes jeg er synd for gruppen, det ødelægger

Enig - og af samme grund tør man næsten ikke tage fejl og da slet ikke
indrømme at man tog fejl.

Fra : Brian Sørup

Dato : 18-03-08 19:05

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> Enig - og af samme grund tør man næsten ikke tage fejl og da slet ikke
> indrømme at man tog fejl.

Helt enig - og så vil jeg lige sige til Per at han godt kan glemme alt
om det løse baghjul på Mazdaratien, det var løsnet med vilje, jeg skulle
bare tjekke om Bjørn Nørgaard var vågen....
LOL...
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.- med alle hjul fastspændt......

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-08 19:10

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev :

> [...]
>om det løse baghjul på Mazdaratien, det var løsnet med vilje, jeg skulle
>bare tjekke om Bjørn Nørgaard var vågen....

Hva' var han så ?

--
Jan_stevns

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-03-08 21:11

Brian Sørup wrote:

> [...]
> om det løse baghjul på Mazdaratien, det var løsnet med vilje, jeg
> skulle bare tjekke om Bjørn Nørgaard var vågen....

Ha ha, ja den er go' med dig
Det var ellers en hyggelig dag, med gokart og "power-meet" nede hos Hans P
og hans "lille" grill
http://www.perbeer.dk/dfb.htm
Tænk at det virkelig er næsten 5 år siden, tiden flyver sq derudaf.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-08 21:16

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Tænk at det virkelig er næsten 5 år siden, tiden flyver sq derudaf

Tiden går Per ;)

Var det ikke Bjørn , der sagde denne berømte sætning - sagt i en skarp
kurve, et sted i det jyske :

"Ja - og om lidt gør vi også !"

--
Jan_stevns

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-03-08 04:59

Per Beer Hansen skrev:

> Tænk at det virkelig er næsten 5 år siden, tiden flyver sq derudaf.

*Synger* : "Those were the days, my friend, I wish they'd never end..."
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-03-08 11:55

Hans Paulin (6310) wrote:

> *Synger* : "Those were the days, my friend, I wish they'd never
> end..."

Jeps, men kartoffelsalaten er da kommet for at blive

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-03-08 15:12

Per Beer Hansen skrev:

> Jeps, men kartoffelsalaten er da kommet for at blive

Ja, dén lader vi stå et øjeblik!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-03-08 19:26

Hans Paulin (6310) wrote:

> Ja, dén lader vi stå et øjeblik!

Ja men ikke for længe, så hellere spise den

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-03-08 21:35

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 19-03-08 12:15

Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk> wrote in

> Enig - og af samme grund tør man næsten ikke tage fejl og da slet ikke
> indrømme at man tog fejl.

Nu er vi jo nogen stykker der aldrig tager fejl.

ps.

--
vh, Erik BH

Fra : Kent Friis

Dato : 18-03-08 19:23

Den Tue, 18 Mar 2008 14:39:50 +0100 skrev Sørensen:
> [...]
> I dag er hovedtendensen brok over andres kørsel og når nogen beder om et
> råd er de fleste svar, at man skal kikke i manualen eller køre på

Har det ikke noget at gøre med at dem der hygger sig med at ligge
under bilen hver weekend er flyttet over i dk.teknik.bil?

Mvh
Kent

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-08 21:13