Mazda 3 hvor sidder pollenfilteret??
Fra : Carsten Olsen

Dato : 17-03-08 18:59

Hej NG

Er er en i gruppen der ved hvor pollenfilteret sidder på en
Mazda 3 1,6 diesel, og hvordan jeg kommer ind til det??

hilsen Carsten

Fra : alexbo

Dato : 18-03-08 10:58

"Carsten Olsen" skrev

> Er er en i gruppen der ved hvor pollenfilteret sidder på en
> Mazda 3 1,6 diesel, og hvordan jeg kommer ind til det??

Det er mest sandsynligt det sidder ved luftindtaget, i motorrummet helt oppe
ved forruden.

mvh
Alex Christensen

Fra : Møller

Dato : 18-03-08 17:40

Carsten Olsen skrev:
> Hej NG
>
> Er er en i gruppen der ved hvor pollenfilteret sidder på en
> Mazda 3 1,6 diesel, og hvordan jeg kommer ind til det??
>
> hilsen Carsten

Måske kan du finde det her:
http://aa.bosch.de/advastaboschaa/Product.jsp?prod_id=91&ccat_id=37&language=de-DE&publication=1
http://aa.bosch.de/aa/de/static/produkte/filter/innenraum/einbau/index.htm

Møller

Fra : Carsten Olsen

Dato : 19-03-08 08:37

Hej NG
Tak for svarene. Jeg har fundet det.
Det er noget rigtigt l... at skifte. Man skal have handskerummet og
sikringsdåsen af. Så sidder der et lille hvidt plastikdæksel med 4 skruer
helt fremme ved torpedoen, og inde bag dette gemmer filtrer sit.

Carsten