BMW 540 '93
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 17-03-08 10:04

Hej.
Jeg har sådan en bandit holdende.
Hvilken type benzin hælder jeg på sådan en bandit?
Blyfri 95?
Kai

Fra : Mikael

Dato : 17-03-08 04:36

On 17 Mar., 10:03, Fister Løgsovs <N...@invalid.za> wrote:
> Hej.
> Jeg har sådan en bandit holdende.
> Hvilken type benzin hælder jeg på sådan en bandit?
> Blyfri 95?

Så har du ihvertfald ikke gjort noget forkert, mener faktisk den også
kan ta 92 oktan, men har så ikke samme ydelse.

Mikael

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-03-08 14:49

On Mon, 17 Mar 2008 10:03:48 +0100, Fister Løgsovs <None@invalid.za>
wrote:

>Hej.
>Jeg har sådan en bandit holdende.
>Hvilken type benzin hælder jeg på sådan en bandit?
>Blyfri 95?

Short honeymoon?

Nå, men du har sikkert selv fundet ud af det (står sådan noget ikke i
tankklappen?), men jeg tør næsten vædde på, at oktan 95 er i orden,
selvom den sikkert vil foretrække oktan 98.
Desuden har den bankesensor og sikkert også VaNoS, så den kan sikkert
også tygge 92 oktan, hvis det kom dertil.

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-03-08 15:38

Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com> wrote in

> Desuden har den bankesensor og sikkert også VaNoS,

Helt sikkert ikke. 540 fik først Vanos i 98/99.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-03-08 17:22

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Short honeymoon?

Mon dog?
Sæt det var bilen han blev gift med...............

)

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 17-03-08 20:58

Hr. Jensen:

> [...]
> Desuden har den bankesensor og sikkert også VaNoS, så den kan sikkert
> også tygge 92 oktan, hvis det kom dertil.

Der stod 95 da jeg åbnede dækselet, så det fik den lidt af.
Den der knap der står S på, gør det godt nok sjovt at sidde i sådan en

Kai (der lige har været 18år igen )

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-03-08 08:37

On Mon, 17 Mar 2008 20:57:34 +0100, Fister Løgsovs <None@invalid.za>
wrote:

>Kai (der lige har været 18år igen )

Famlende bag rattet og dårlig i sengen?

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-03-08 08:57

Hr. Jensen:

> Famlende bag rattet og dårlig i sengen?

Ingen kommentarer lol
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 17-03-08 21:02

Efter mange tanker skrev Hr. Jensen:

> Short honeymoon?

Ultra short.
Jeg er ikke lige særlig god til at rejse, så det foregår på matriklen,
meget af mit liv, men jeg lever et fedt liv, synes jeg selv.
Kai