Den første ridse:(
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 18:39

Hej,

Jeg har fået en lille ridse i min bil, den er 2 cm lang, men så dyb at man
kan se grundmalingen (går jeg ud fra) inde bagved. Det ser ikke ud til at
der er hul indtil metallet. Kan man selv fikse sådan en ridse, den er som
sagt, meget lille og tynd. Tror i en polering er nok, og kan det i den
forbindelse anbefales at bruge polermiddel med farve.

Søren

Fra : Don't@mail

Dato : 15-03-08 18:44

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagt, meget lille og tynd. Tror i en polering er nok, og kan det i den
> forbindelse anbefales at bruge polermiddel med farve.

Køb en lakstift, hos din bilforhandleren og så en tur ned til T-Hansen og
køb nogen polerermiddel
med lidt slibemiddel i. Så burde du være på banen igen. Men det kan kun gå
for langsomt.
hvis ridsen er gået helt gennem alt malingen vil det begynde at ruste meget
hurtigt.

Ellers gør dig selv den tjenneste, at sætte noget tape over, så den ikke får
fugt.