Skoda fabia 1.9 tdi der siger lyder anderl~
Fra : randi.therkildsen@gm~

Dato : 14-03-08 15:26

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af ovennævnte bil fra 2006, den kører super
men i et par uger har den sagt andre lyde end den plejer. Det er en
dybere diesel lyd og den kommer hver gang jeg træder på speederen, det
lyder lidt som om jeg har skiftet gear for tidligt men jeg skifter ved
hastigheder jeg plejer, så det kan ikke være fordi jeg er begyndt at
køre anderledes.

Havde en skoda mekaniker til at køre i den forleden og han kunne ikke
høre noget, han kører dog ikke diesel til dagligt, men det burde vel
ikke betyde noget.

Så nu står jeg overfor en tur fra århus til københavn og jeg er lidt
usikker på om det er en god ide at tage den bil eller om jeg skal få
den undersøgt et andet sted.

Den har netop for et par måneder siden været til service og fik
skiftet en turbolader, og den rundede 25000 km forleden.

Er der andre der har erfaring med volvo-taxi-diesel lyde fra en
skoda

Hilsen Randi

Fra : E.L

Dato : 15-03-08 14:22

generatorens remhjul er der mange problemer med da der er en slyngkobling
indbygget i den , lejet kunne være defekt, min havde det samme lydniveau som
din og blev ok efter udskiftningen af den. ( octavia 1,9 tdi )
EL.