Underbyggelse af påstand.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 10-03-08 15:34

Som headeren siger, så er der her lidt vand på møllen.

http://ekstrabladet.dk/biler/article983081.ece

Men jeg må konstatere at det stadig er lastbilchaufførerne der hakkes
på, når emnet er til debat.

Det er nok også sikrere at hakke på en tilfældig lastbilchauffør, end
at begynde at tilrettevise egen kone/kæreste.

Det kunne jo få konsekvenser. )))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-03-08 17:44

> Som headeren siger, så er der her lidt vand på møllen.
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/article983081.ece
>
> Men jeg må konstatere at det stadig er lastbilchaufførerne der hakkes
> på, når emnet er til debat.

Sure, når 50% af chauffører har, eller har været ved at, forårsage en
trafikal "hændelse". Igen iflg. EB ;)).

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-03-08 17:53

Jørgen M. Rasmussen skrev:
> Sure, når 50% af chauffører har, eller har været ved at, forårsage en
> trafikal "hændelse". Igen iflg. EB ;)).

Er det de der hændelser hvor 75% af dem skyldes småbilerne?

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-03-08 18:00

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse news:fr3p1c$1es7

> Er det de der hændelser hvor 75% af dem skyldes småbilerne?

Hmm 50 + 75= 125%= Who has done the math?. ;).

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-03-08 19:34

Jørgen M. Rasmussen skrev:
> Hmm 50 + 75= 125%= Who has done the math?. ;).

Du ganger æbler med pærer.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 10-03-08 21:17

On Mon, 10 Mar 2008 19:34:22 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Du ganger æbler med pærer.

>--

Det er skræmmende.

Ham Jørgen har et eller andet sted nævnt, at han på en eller anden
måde er ansvarlig for vores helbred.

Det er jeg s'gu ikke helt tryg ved. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-03-08 22:36

> Det er skræmmende.
>
> Ham Jørgen har et eller andet sted nævnt, at han på en eller anden
> måde er ansvarlig for vores helbred.
>
> Det er jeg s'gu ikke helt tryg ved. )

Så ville jeg heller ikke være tryg ved alle de der 112% biler der futter
rundt på veje og stræder.

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-03-08 20:23

> Ham Jørgen har et eller andet sted nævnt, at han på en eller anden
> måde er ansvarlig for vores helbred.
>
> Det er jeg s'gu ikke helt tryg ved. )

Det kunne du faktisk være 110% tryk ved, for sælgere i medicinal-branchen
operere på samme niveau som brugtbil-saher :((. 2-3* md. smider jeg en "på
porten". Desværre, for dig har, jeg nemlig snuset mig frem til du er ikke i
mit "område" ;)).

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-03-08 20:03

> Du ganger æbler med pærer.

Netop, at have EB som "troværdig" kilde, skriger til himmelen :(.