Højtalere til hattehylden ?
Fra : John T.

Dato : 08-03-08 14:13

Hej.
Er der nogen af jer der har et par fornuftige højtalere til hattehylden ?
(til salg)
Det skal ikke være "det store drøn"
Radioen spiller med 2x45 Watt
Nu er der nok nogen der vil sige: De er da så billige i dag. Javel,
men det kunne jo være at du havde nogle du ville af med, og så er der
jo 2 der bliver glade.
Hilsen John T.
Evt. mobil: 4061 1909

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-08 14:31

"John T." <tilsteda@pc.dk> skrev :

>Er der nogen af jer der har et par fornuftige højtalere til hattehylden ?
>(til salg)

Med mindre du har en besynderlig appetit på skumbananer, tror jeg du
skal finde markedsgruppen istedet for ;)

ps: forretningerne med autoudstyr, selv Tsvansen og Co. bugner med
sådanne himstregimser
--
Jan_stevns

Fra : John T.

Dato : 08-03-08 16:47

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Med mindre du har en besynderlig appetit på skumbananer, tror jeg du
> skal finde markedsgruppen istedet for ;)
> Jan_stevns

Nu er jeg sådan en type der ikke nænner at smide noget væk der dur,
og havde jeg noget DU kunne bruge, ville jeg hellere forærer dig det
frem for at smide det på genbrug.
John T.

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-08 19:37

"John T." <tilsteda@pc.dk> skrev :

>Nu er jeg sådan en type der ikke nænner at smide noget væk der dur,
>og havde jeg noget DU kunne bruge, ville jeg hellere forærer dig det
>frem for at smide det på genbrug.

Det er bestemt da også en prisværdig holdning - min hentydning var
bare for at fortælle dig at køb og salg, ikke sker i denne gruppe, men
i den gruppe, der findes til formålet.

--
Jan_stevns

Fra : John T.

Dato : 09-03-08 00:28

> Det er bestemt da også en prisværdig holdning - min hentydning var
> bare for at fortælle dig at køb og salg, ikke sker i denne gruppe, men
> [...]

Du har ret !!!!
John T.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-03-08 16:09

"John T." skriver:

> Er der nogen af jer der har et par fornuftige højtalere til hattehylden ?
> (til salg)

Ikke i denne gruppe.

> Det skal ikke være "det store drøn"
> Radioen spiller med 2x45 Watt

Og månen er lavet af grøn ost, en Blaupunkt RDM har et brokoblet
udgangstrin der giver lige om henretningen af 12-15 watt.

Køb et sæt 6x9" i Thansen og tag en liille forstærker med nu du er i
gang med at ødelægge dit lydbillede i bilen (hint: Lyden skal komme
forfra).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : John T.

Dato : 08-03-08 16:57

> [...]
>
> Køb et sæt 6x9" i Thansen og tag en liille forstærker med nu du er i
> gang med at ødelægge dit lydbillede i bilen (hint: Lyden skal komme

Ved ikke hvad "brokoblet" betyder, men i den gamle Volvo 460 sidder
der en nyere Pioneer, og på fronten står der: 4x35Watt
I min nye 460 sidder de samme højtalere og Blaupunkten kan spille væsentlig
højere uden forvrængning.
Baghøjtalere skal kun supplere, front skal selvfølgelig dominere
lydbilledet,
Mvh. John T.

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 08-03-08 10:01

On 8 Mar., 16:56, "John T." <tilst...@pc.dk> wrote:

> Ved ikke hvad "brokoblet" betyder, men i den gamle Volvo 460 sidder
> der en nyere Pioneer, og på fronten står der: 4x35Watt

Et eller andet skal de jo skrive

> I min nye 460 sidder de samme højtalere og Blaupunkten kan spille væsentlig
> højere uden forvrængning.
> Baghøjtalere skal kun supplere, front skal selvfølgelig dominere
> lydbilledet,

Sidst jeg lavede bilstereo var der kun en sub bagi og et par 6½" i
fordørene suppleret op med 3/4" diskant i forruden.

Klaus

Fra : René Løweneck

Dato : 09-03-08 07:25

Hej Klaus !

> Sidst jeg lavede bilstereo var der kun en sub bagi og et par 6½" i
> fordørene suppleret op med 3/4" diskant i forruden.

I min er der 8-10 højtalere rundt omkring ))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-08 07:41

René Løweneck <rene@loweneck.dk> skrev :

>I min er der 8-10 højtalere rundt omkring ))

Støjer bilen virkeligt "så meget" ?

hehe.........

--
Jan_stevns

Fra : René Løweneck

Dato : 09-03-08 12:35

Hej Jan !

> Støjer bilen virkeligt "så meget" ?

Jeps, sådan et Harman Kardon anlæg kan godt sige noget

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-08 09:53

Jeg har et par Sony Xplôd i min hattehylde.
De spiller bare SÅ rent og så dybt, det ikke
er nødvendigt med en subwoofer.
Køb nogle gode højttalere, lyden fortjener
det, uden det behøver betyde 'det store drøn'.
Og nogle gode højttalere idag behøver ikke
koste meget mere end en tankfuld benzin.
Tror ikke nogen vil forære gode højttalere væk.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-03-08 16:25

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og nogle gode højttalere idag behøver ikke
> koste meget mere end en tankfuld benzin.
> Tror ikke nogen vil forære gode højttalere væk.

Desværre har jeg ikke nogen på lager.
Men vil du ikke venligst tro om igen.
Har været udsat for det

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : John T.

Dato : 09-03-08 18:06

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Desværre har jeg ikke nogen på lager.
> Men vil du ikke venligst tro om igen.
> Har været udsat for det
> Uffe

Hovsa !
Jeg har bestemt ikke spurgt om gratis højtalere, jeg
skriver jo (til salg)
Jeg havde blot håbet at der var en der havde nogle
han havde udskiftet fordi han ville há nogle kraftigere.
Så kunne han da glæde mig og få lidt for dem-ik ?
Men never mind, glem det ! Ingen grund til at tærske langhalm
på det
John T.
John T.

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-08 19:04

"John T." <tilsteda@pc.dk> skrev :

>Men never mind, glem det ! Ingen grund til at tærske langhalm
>på det

Det er lige præcis en af de ting vi ynder her i gruppen ;)

Der kan koges suppe på selv den tyndeste pølseping der er at finde.

Jeg kan sagtens følge dig i dit ønske om at hitte et par tøjhalere til
hattehylden - men siden sådanne dimser koster næsten gratis - er det
jo lidt "lede efter nål i høstak"

men - markedsgruppen er det bedste sted at søge......
--
Jan_stevns