Klaphatte på Helsingørmotorvejen.
Fra : Zillyink

Dato : 07-03-08 15:41

I morges på Helsingørmotorvejen var der to ulykker omkring
ottetiden, hvilket afstedkom lang kø og til tider fuld stop.

Os der kom længere væk end fra Hørsholm S fik en
sejtrækkeroplevelse og så er der altid nogen der mister hovedet.

Ved Sandbjerg kørte en rødlig Alfa ud og ville selvfølgelig gerne
ind, men en klaphat i en Vitara (tror jeg det var) ville ikke
lukke ham ind, hvilket afstedkom en dyt fra Alfa´en og så brød
helvede løs.

Alfa´en var fra det sekund persona non grata hos klaphatten i
Vitara´en, der gjorde alt for at holde Alfa´en lukke inde i
nødsporet ved konsekvent at ligge på venstre side, lidt ind til
højre så Alfa´en ikke kunne komme forbi.

Da Alfa´en nåede opkørslen til Gl. Holte, og han fik mere asfalt,
fik han gasset så meget op at han kunne slippe fri og fik sig
gelejdet ind et par bilen foran den anden.

Nu skulle det vel være overstået, men nix, klaphatten mente at
yderligere chikane var påkrævet og forfølgelsen blev iværksat og
begge biler brugte de tre spor nedad til at forfølge hhv. prøve
at undslippe, og det skete ved vild preskørsel og overhalinger
indeom, hvor ved andre trafikanter måtte lægge ryg til den noget
aparte jagt.

Det er vel overflødigt at sige at trafikken fra Gl. Holte og ned
var særdeles tæt og specielt klaphatten i Vitara´en sq udviste en
særdeles alternativ trafikforståelse, men at fyren i Alfa´en også
kunne nogle små tricks, mest for at prøve at undslippe, men
alligevel noget hasaderet.

Til dig i den sorte kasse: "KNOLD" og må jeg tilføje: "hvor fan
er tilopiet, når man har brug for dem"!?

--
Baumann

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-03-08 16:06

Hej!

Zillyink wrote:

> I morges på Helsingørmotorvejen var der to ulykker omkring ottetiden,
> hvilket afstedkom lang kø og til tider fuld stop.

Ja, det hørte jeg godt. Til alt held kørte jeg fra Helsingør kl. 6.50 og
slap for dem begge :)

Så en udbrændt firhjulstrækker i nødsporet et sted v. Hørsholm, men den
tæller vel ikke som ulykke eller hvorledes?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : apollo14

Dato : 07-03-08 17:42

Kim Voss Schrader skrev:
> [...]
>
> Så en udbrændt firhjulstrækker i nødsporet et sted v. Hørsholm, men den
> tæller vel ikke som ulykke eller hvorledes?

Jo det gør den faktisk, den skabte en del ballade, godt jeg skulle
starte i Lyngby, så jeg ikke skulle til K(l)okkedal fra morgenstunden.
Og på hjemturen fra Hillerød, var der en der ikke lavede plads til
udrykningskøretøjet der skulle opad helsingørmotorvejen, med
skiltevognen, hold kæft der er nogle fjog der kører rundt.

Fra : Per O.

Dato : 07-03-08 21:21

"Zillyink" <zillyink@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tricks, mest for at prøve at undslippe, men alligevel noget hasaderet.
>
> Til dig i den sorte kasse: "KNOLD" og må jeg tilføje: "hvor fan er

Hvis du har en mobiltelefon, er de ikke længere end et telefonopkald væk.
Hvis du har bilmodel, farve og måske et nummerplade nummer, så er de da ret
gode til at gøre noget ved sagen .. eller det er måske kun her i Jylland at
de gider gøre noget ved det.

/Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-08 23:06

> [...]

>ind, men en klaphat i en Vitara (tror jeg det var) ville ikke
>lukke ham ind, hvilket afstedkom en dyt fra Alfa´en og så brød

Øhmmm -kørte Alfa'en ud i nødsporet, for at overhale nogen den vej ?

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-08 23:12

On Fri, 07 Mar 2008 23:05:46 +0100, jan_stevns wrote:

>Øhmmm -kørte Alfa'en ud i nødsporet, for at overhale nogen den vej ?

Jeg tror historien skal forstås således at Alfaen kom fra
Sandbjerg-tilkørslen og der hvor stregerne "byder" forsøgte at komme
ind på motorvejen, det blev forhindret af en "abe". Resten af
historien handler vist om to idioter der skulle været stået op lidt
før eller fået noget sex i går. (der er ca. 300 m fra
Sandbjerg-indfletningen til Holte-afkørslen)
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka