Adaptor til radioantenne?
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 06-03-08 07:35

Hej

Flere nye biler, har et meget lille firkantet stik til radioantennen. Findes
der en adaptor til det normale stik, eller er man nødt til at klippe stikket
af?

Bilen er en Kia Picanto...

På forhånd tak

Hans Mouridsen

Fra : niels w

Dato : 06-03-08 03:27

On 6 Mar., 07:34, "Hans Mouridsen" <h...@fjernmigfoerstpc.dk> wrote:
> [...]
> der en adaptor til det normale stik, eller er man nødt til at klippe stikket

Hej!
Jeg kender ikke stikket, men måske finder du hjælpen her

http://www.thansen.dk/products.asp?c=1680873464&n=1200266493
mvh
Niels W.

Fra : sidse

Dato : 06-03-08 20:43

"niels w" <npw@mail.dk> wrote in message
> [...]
> af?

Hej!
Jeg kender ikke stikket, men måske finder du hjælpen her

netop den adapter de har hos tsvansen er absolut intet værd

Henrik
www.ha-ts.dk

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 06-03-08 21:10

Hej

Tak for jeres inputs, men det er et firkantet stik, som de ikke sælger hos
Thansen.

Har et billede her, fra en Peugeot 207

http://www.peugeotboard.de/uploads/newbb/4217_44be804987b72.jpg

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : Brian

Dato : 06-03-08 21:27

Hans Mouridsen wrote:
> [...]
>
> Flere nye biler, har et meget lille firkantet stik til radioantennen.
> Findes der en adaptor til det normale stik, eller er man nødt til at

Måske du kan finde den her http://kortlink.dk/4vu6, og så få www.bergs.dk
til at skaffe en hjem til dig.

Han har før hjulpet mig med de særeste små adaptere.

/Brian