Vignetter Østrig
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-03-08 11:59

Vignetter Østrig bliver nu kontrolleret automatisk. Fanges man, betales bøde
for den givne strækning. Dvs man kan risikere at komme hjem til flere bøder.

http://ekstrabladet.dk/biler/article980984.ece

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-03-08 12:56

On Wed, 5 Mar 2008 11:58:53 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk@fjern_klikpost.dk> wrote:

> [...]
>for den givne strækning. Dvs man kan risikere at komme hjem til flere bøder.

Skal jeg udlægge din tekst derhen, at der findes kratluskere der kunne
finde på at køre gennem Adolfs fædreland, uden at betale for det.

Det kan jeg næppe tro, og da slet ikke skribenter i dette forum.

Derfor er dit indlæg malplaceret og spild af god bredbåndsplads.

Hvordan går det med bakningen? Havde du ikke kvalificeret dig til
noget semifinale, eller hvordan var det nu det var?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-03-08 13:12

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan går det med bakningen? Havde du ikke kvalificeret dig til
> noget semifinale, eller hvordan var det nu det var?

Det er hundrede år og en formiddag siden - det var i oktober, tror jeg.

Jeg fik en 5.-plads - hvilket jeg ikke var hverken tilfreds med eller vant
til. Men per lodtrækning vandt jeg den bedste præmie - en trailer - så dagen
var ikke helt spildt, da der også faldt et Silvanbevis på 700 kr. af i de
indledende.

Konkurrencen viste at det ikke var et problem at køre med en trailer næsten
oppe på siden af bilen. Især ham der havde været forudseende og smidt lidt
ballast i traileren, så den kunne stå godt fast :)

Denne optræden viste sig især i slalomsektionerne af banen :)

De lovede højt og helligt at der også i år ville blive et VM i trailer ..
jeg håber på mere baglænskørsel end der var sidste år :)