Hvilken bil med 2 x 3 sæder
Fra : -= JF =-

Dato : 05-03-08 01:06

Halløj!

Kollegaen skal have ny bil, og har kig på en Honda frv, men vil lige
sondere terrænet efter andre biler der kan opfylde kravet om tre
forsæder og tre bagsæder. (ikke bænk, men tre individuelle sæder)

Er der andre biler i ca. samme prisklasse der opfylder hans ønske - og
Fnat Multipla er ikke en option
--
Mvh. John

Fra : Anders Majland

Dato : 05-03-08 10:13

> Er der andre biler i ca. samme prisklasse der opfylder hans ønske - og
> Fnat Multipla er ikke en option

Den nye berlingo der skulle komme engang senere på året for også et
3'forsæde (ifølge rygterner)
http://www.worldcarfans.com/9080102.001/new-citroen-berlingo-unveiled

Fra : -= JF =-

Dato : 05-03-08 19:03

Anders Majland skrev:

> Den nye berlingo der skulle komme engang senere på året for også et
> 3'forsæde (ifølge rygterner)
Der er så'n lidt Postmand Per over den bil - men den er nu ikke uden evner!
Tak for tippet som jeg vil bringe videre!

--
Mvh. John

Fra : Anders Majland

Dato : 05-03-08 19:18

> Der er så'n lidt Postmand Per over den bil - men den er nu ikke uden
> evner!
> Tak for tippet som jeg vil bringe videre!

Hvis han kan leve med 3x2 sæder istedet bliver udvalget jo noget større ...
F.eks en 307sw eller c4 grand picasso for ikke at gå op i de "store" mpv'er

/A

Fra : -= JF =-

Dato : 05-03-08 20:21

Anders Majland skrev:

> Hvis han kan leve med 3x2 sæder istedet bliver udvalget jo noget større ...
> F.eks en 307sw eller c4 grand picasso for ikke at gå op i de "store" mpv'er

Han har kigget på masser af 3x2, men bortset fra Grand Picassoen siger
han at de mere er minibusser end egentlig 'store biler'

--
Mvh. John

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 05-03-08 22:19

-= JF =- <null@null.null> wrote in news:9007f$47cde3fc$3e3d8c6c$4069
@news.arrownet.dk:

> Er der andre biler i ca. samme prisklasse der opfylder hans ønske - og
> Fnat Multipla er ikke en option

han er klar over at Multipla'en er blevet voldsomt mere anonym end i den
første model?

Ved siden af Honda'en er det en af de få (jeg kan ikke selv komme på andre)
der har 2x3 arrangementet..

vh, Erik

Fra : -= JF =-

Dato : 05-03-08 22:46

Erik B. Hansen skrev:

> han er klar over at Multipla'en er blevet voldsomt mere anonym end i den
> første model?

Det ved jeg ærligt talt ikke om han er.
Men jeg vil da give dig ret... Den nye er knap så grim som den gamle
model, men personligt synes jeg stadig at den er 'alternativt køn'

> Ved siden af Honda'en er det en af de få (jeg kan ikke selv komme på andre)
> der har 2x3 arrangementet..

Nej, jeg kendte slet ikke Hondaen, så mit eneste bud var Multiplaen -
men den faldt ikke i go' jord

--
Mvh. John

Fra : Lund

Dato : 06-03-08 18:48

Benpladsen er elendig i FR-V'en.

Mvh, Torben

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-08 11:35

"Lund" <tNOSPAM@lund.mail.dk> skrev i meddelelsen
> Benpladsen er elendig i FR-V'en.

Jeg er 188cm og kan sagtens være der. Men for folk over 195 begynder det
måske at føles som for lidt benplads.

--
/HB

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-03-08 23:01

-= JF =- skriver:

> Er der andre biler i ca. samme prisklasse der opfylder hans ønske - og
> Fnat Multipla er ikke en option

Synd, så er der kun FR-V tilbage.

Fiat'en har 3 "rigtige" sæder foran, det har FR-V'en ikke så vidt jeg
kan se, de re rmidtersædet noget "smalt"

http://www.carpages.co.uk/fiat/fiat_new_fiat_multipla_part_1_03_09_04.asp

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-08 11:32

> -= JF =- skriver:

> Synd, så er der kun FR-V tilbage.
>
> Fiat'en har 3 "rigtige" sæder foran, det har FR-V'en ikke så vidt jeg
> kan se, de re rmidtersædet noget "smalt"

Der kan uden problemer stå en barnestol på det miderste sæde. Den er så vidt
jeg husker lige knap 50 cm bred. Men er man noget bredere end gennemsnittet
over bagen eller skuldrene rykker man sædet. Det kan skydes ca 30 cm længere
bagud end fører og passagersædet.

--
/HB