Frost og biler.
Fra : apollo14

Dato : 04-03-08 18:45

Hold op for en morgen, aldrig har jeg hørt om så mange uheld på så kort
tid, folk kan vel regne ud, at når der skal skrabes ruder, så sænker man
farten, så man ikke smadrer lyskryds og andre biler. Startede hos Toyota
imorges, da jeg skulle have en ny nøgle til firmaraceren, og på den time
det tog, kom der 8 biler med buler, og to mekanikerelærlinge kom for
sent, da de selv var kørt galt. Men oki saltmaskinerne var vist hellere
ikke lige frem de hurtigste knallerter på havnen imorges, alt omkring
Lyngby-Herlev og Ballerup var som brun sæbe, ikke engang vinterdækkene
kunne gøre noget, det var bare at sænke tempoet, og så tage den tid det
nu engang tager.

Fra : Mathias

Dato : 04-03-08 19:31

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hold op for en morgen, aldrig har jeg hørt om så mange uheld på så kort
> tid,

Jep sådan er det med os danskere, det kommer enormt bag på os at det bliver
koldt om vinteren og dermed glat, og varmt om sommeren og man dermed skal
drikke ekstra for ikke at døse hen i bilen..
Eller spørg en nordmand hvor meget han morer sig over det kaos der opstår i
danmark med den smule sne der falder om vinteren

-Mathias

Fra : Klaus G.

Dato : 04-03-08 21:07

> [...]
> Lyngby-Herlev og Ballerup var som brun sæbe, ikke engang vinterdækkene
> kunne gøre noget, det var bare at sænke tempoet, og så tage den tid det nu
Nogen er jo også lidt undskyldt. Fruen kunne berette at der _ikke_ var
glatte veje på vej ind til byen(5-6km) men i en 60km/t zone ved et lyskryds
var der pludselig glat en 50m, og så var der fine veje igen. Skal man så
ligge og tulle rundt med 30km/t i hele DK, eller?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery