Psykisk syg?
Fra : Martin

Dato : 29-02-08 16:10

Eller hvad?

Bør han ikke mentalundersøges?

Hvilken straf står han mon til hver gang? Og imponerende så mange gange han
stoppes pr år... :

En 22-årig århusiansk mand kan kalde sig uofficiel rekordholder i at blive
taget for at køre uden kørekort.

Det er nemlig lykkedes manden at blive knaldet for dén forseelse 37 gange
inden for to år. Det skriver Århus Stiftstidende.

Manden er i dag for byretten i Århus. Her er han blevet mødt af fire
anklage­skrifter med i alt 69 tiltaler. Over halvdelen af dem er
trafikforseelser.

Også tiltalt for vold og trusler
Ud over trafikforseelser bliver manden også tiltalt for vold, trusler mod
tjenestemand, trusler mod en kvinde, indbrud og besiddelse af narko.

Ved siden af manden sidder to ældre kammerater, som også er tiltalt i sagen
om trusler mod betjenten.

Der er i alt indkaldt 18 vidner i sagen.

Fra : Mikker

Dato : 29-02-08 18:32

hva med at gi "manden" et 50 grams heroinskud, så har samfundet vist brugt
rigeligt med kræfter på sådan en type

Hygge

Mikker

Fra : JBH

Dato : 01-03-08 06:43

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Eller hvad?
>
> Bør han ikke mentalundersøges?

Næh, Han skulle sendes tilbage til ørkenen hvor han kommer fra

mvh
JBH

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-03-08 10:15

On Sat, 1 Mar 2008 06:43:08 +0100, "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Næh, Han skulle sendes tilbage til ørkenen hvor han kommer fra

>--

Stammer han da fra Raabjerg oppe i Vendsyssel?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-03-08 10:44

Folmer Rasmussen skrev:
> Stammer han da fra Raabjerg oppe i Vendsyssel?

Det er en mile. Endda en der vandrer.
Ørkenen er ude på Anholt.

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-03-08 11:08

On Sat, 01 Mar 2008 10:44:20 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Det er en mile. Endda en der vandrer.
>Ørkenen er ude på Anholt.

Og du er altid på tværs, og burde anbringes på Anholt. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 11:11

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Og du er altid på tværs, og burde anbringes på Anholt. )

Tager den færge da overhovedet last med mere ?
--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-03-08 11:55

On Sat, 01 Mar 2008 11:11:29 +0100, jan_stevns wrote:

>Tager den færge da overhovedet last med mere ?

>--

Naaarh, hvis vi fikserer Hr. Guldmann til en palle, med et par
stropper, kan han vel gå som dækslast? *LOL*

Selvfølgelig korrekt afmærket som farligt gods.

Og endelig ikke pr. efterkrav. Så kommer han bare retur.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-03-08 12:58

Folmer Rasmussen skrev:
> Naaarh, hvis vi fikserer Hr. Guldmann til en palle, med et par
> stropper, kan han vel gå som dækslast? *LOL*

Bare det ikke bliver på tysk.

> Selvfølgelig korrekt afmærket som farligt gods.
> Og endelig ikke pr. efterkrav. Så kommer han bare retur.

Man skulle tro der var en der var ude efter mig.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-03-08 13:27

On Sat, 01 Mar 2008 12:57:43 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Bare det ikke bliver på tysk.

>--

Det er ikke mere end rimeligt, at det bliver den tyske variant.

>--

>Man skulle tro der var en der var ude efter mig.

>--

Jeg har ingen fornemmelse af, hvor du får de tvangstanker fra.

Det er dog min opfattelse, at folk der ikke er helt fine i kanten,
ofte føler at de er udsat for uretfærdigheder her i tilværelsen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-03-08 13:51

Folmer Rasmussen skrev:
> Det er ikke mere end rimeligt, at det bliver den tyske variant.

Det vil jeg helt sikkert ikke kunne lide, for dernede er det jo den
enkelte betjents opfattelse af hvor meget fiksering, og ikke om det der
spændes fast eller det der spændes fast til kan holde til det, der er
afgørende. :-/

> Jeg har ingen fornemmelse af, hvor du får de tvangstanker fra.

Hvilke tvangstanker?

> Det er dog min opfattelse, at folk der ikke er helt fine i kanten,
> ofte føler at de er udsat for uretfærdigheder her i tilværelsen.

Det er åbenbart ikke kun folk der ikke er helt fin i kanten der kan det.

Fra : Brian

Dato : 01-03-08 13:32

Finn Guldmann wrote:

> Man skulle tro der var en der var ude efter mig.

Een ? For dælen Finn, alle er jo ude efter dig

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-03-08 13:51

Brian skrev:
> Een ? For dælen Finn, alle er jo ude efter dig

Så så, ro på, ikke?

Fra : Møller

Dato : 02-03-08 22:04

Finn Guldmann wrote:

> Så så, ro på, ikke?

Det er ikke til at få hoved eller hale på.
Først skal han sende som dækslast.
Er han overhovedet anholdt eller hvad skal han på Anholdt?
Så er der en efter ham, hvorefter det er alle.
Og nu vil han ro det skal der vist tages hensyn til ved surringen, Finn skal jo så have armene frie.
Er det for at spare udgift til billetten
Er der ikke nogen der er ved at bevæge sig ud på dybt vand.

Møller

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-03-08 11:11

Folmer Rasmussen skrev:
> Og du er altid på tværs, og burde anbringes på Anholt. )

Nu er det begrænset hvor mange læs der er dertil, så hvornår jeg får den
ørken at se ved jeg ikke.

Men dermed kunne det jo også være et pasende sted til anbringelse af
personager der ikke kan finde ud af det med trafik. (Tror det hurtigste
de har deroppe er en traktor.)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-03-08 12:03

On Sat, 01 Mar 2008 11:11:25 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Nu er det begrænset hvor mange læs der er dertil, så hvornår jeg får den
>ørken at se ved jeg ikke.

>--

Har du overvejet at tage fritiden til hjælp?

> [...]

>Men dermed kunne det jo også være et pasende sted til anbringelse af
>personager der ikke kan finde ud af det med trafik. (Tror det hurtigste

Og den har ikke fået lygterne justeret i mands minde, og dermed har du
bidraget til endnu en megatråd i d.f.b.

2, forresten, for den er ganske givet heller ikke chrashtestet hos
Euro-NCap.

Og endelig kunne det dreje sig om en Fård, hvilket ville udløse tråde
i længder, der kun er sammenlignelige med fortidens langgabere om
Sierra.

Du har, eller vil få meget på samvittigheden, Finn.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-03-08 12:56

Folmer Rasmussen skrev:
> Har du overvejet at tage fritiden til hjælp?

Jeg har ikke de vilde planer om at bruge fritid på at strande på en
"øde" ø i Kattegat.

Skulle jeg få "ø-lyster" ville jeg hellere leve dem ud på Livø.

> Og den har ikke fået lygterne justeret i mands minde, og dermed har du
> bidraget til endnu en megatråd i d.f.b.

På de 6 kvkm hvor der er veje er det vist alligevel ikke mulig at køre
uden at blænde andre.

> 2, forresten, for den er ganske givet heller ikke chrashtestet hos
> Euro-NCap.

Det er vist noget de hellere må lade være med.

Måske det var mere relevant at chrasteste deres vindmølle.

> Og endelig kunne det dreje sig om en Fård, hvilket ville udløse tråde
> i længder, der kun er sammenlignelige med fortidens langgabere om
> Sierra.

Den ville ikke holde længe hvis den skulle bero på min deltagelse.

> Du har, eller vil få meget på samvittigheden, Finn.

Vi får se, vi får se.