Bruger du denne autoradio ?
Fra : John T.

Dato : 28-02-08 19:48

Hej !
Er der nogen af jer der bruger denne:
Blaupunkt London RMD 104 ??
Hvis ja, hvad mener du om den ?
Mvh. John T.

Fra : OZ3BTO

Dato : 29-02-08 01:47

"John T." <tilsteda@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Er der nogen af jer der bruger denne:
> Blaupunkt London RMD 104 ??
> Hvis ja, hvad mener du om den ?
> Mvh. John T.

Efter en ski tur til norge blev den skrottet
1 Den forvrænger når man når op på 45 på en skala til 66 enda med helt nye
højtaler der nemt skulle kunne klare presset
2. ingen mulighed for forstærker tilslutning
3 ringe radio modtagelse (ok det kan være bilens antenne)
4 En front der er UMULIG at få på medmindre det er lyst og man ikek har 10
tommelfingre
5 Cd afspilleren hiver CDen ud og ind 10-15 gange når den tændes uden en CD

Har nu købt en xsound sjover ved thansen .. ingen problemer med den

Erik

Fra : Henrik B.

Dato : 29-02-08 07:27

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen

> 1 Den forvrænger når man når op på 45 på en skala til 66 enda med helt nye
> højtaler der nemt skulle kunne klare presset

*ROFL*

--
To crash with a Volvo is extremely safe.
If you're sitting in a Saab.

Fra : John T.

Dato : 29-02-08 07:45

> [...]
> CD
>
> Har nu købt en xsound sjover ved thansen .. ingen problemer med den

Hvordan kan den hive CD,en ud, når der ingen skive er i ?
Hvad kostede den nye ?
John T.

Fra : OZ3BTO

Dato : 29-02-08 15:25

> Hvordan kan den hive CD,en ud, når der ingen skive er i ?
> Hvad kostede den nye ?
> John T.

Ja det ved jeg heller ikke .. men den siger lydene til det

Erik

Fra : John T.

Dato : 29-02-08 17:40

> har
> Ja det ved jeg heller ikke .. men den siger lydene til de
> Erik

Har lige hentet den i KBH og satte den i med det samme og kørte hjem med
fuld musik (bor sydsjælland)
Hold...da...k.... hvor den spiller godt, troede først at mine højtalere ikke
var så gode,
men nu kom der sku LYD på, den bliver jeg glad for !!!
Tak for "snakken"
John T.

Fra : OZ3BTO

Dato : 01-03-08 02:18

> [...]
ikke
> var så gode,
> men nu kom der sku LYD på, den bliver jeg glad for !!!

Ja jeg ved intet om hvor gammel min er da den sad i bilen da jeg købte den
Den nye der er kommet i spiller meget bedere specielt efter der er kommet
en 800watts forstærker i røven af den :D

Erik