Bilafgift på Skat.dk ?
Fra : Don't@mail

Dato : 27-02-08 18:58

Jeg har prøvet at finde rundt på Skat.dk for at se hvad dem som importer en
brugt bil til danmark betaler
i afgift. Men jeg kan ikke finde det på siden. Kan nogen hjælpe ?

Fandt en Oktavia 2,0 diesel fra 2004 som havde gået godt og vil 56.000 til
5500 euro.... Pokkers til afgifter herhjemme

Fra : Jakob

Dato : 27-02-08 19:15

"Don't@mail" <no$$$l@nomaill.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fandt en Oktavia 2,0 diesel fra 2004 som havde gået godt og vil 56.000 til
> 5500 euro.... Pokkers til afgifter herhjemme

Her http://modep.toldskat.dk/

Husk at slå en evt popupkiller fra.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-02-08 20:44

"Jakob" <Jake@airsoftzone(fjern).dk> skrev i en meddelelse

> "Don't@mail" <no$$$l@nomaill.dk> skrev i en meddelelse

> Her http://modep.toldskat.dk/
>
> Husk at slå en evt popupkiller fra.

Findes der en anden vej derind?
Hvis jeg klikker på dit link, så havner jeg blot på Skat's forside

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:48

On Wed, 27 Feb 2008 20:43:33 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> wrote:

>"Jakob" <Jake@airsoftzone(fjern).dk> skrev i en meddelelse

>Findes der en anden vej derind?
>Hvis jeg klikker på dit link, så havner jeg blot på Skat's forside

Fra SKAT's forside er vejen "Borger", derefter "Motor" og så "Afgifter
og gebyrer" og næste gang er det vist selvforklarende hvor man skal
trykke.
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:52

On Wed, 27 Feb 2008 20:47:58 +0100, Ivan Madsen <> wrote:

>Fra SKAT's forside er vejen "Borger", derefter "Motor" og så "Afgifter
>og gebyrer" og næste gang er det vist selvforklarende hvor man skal
>trykke.

og glemte lige - slå nu den pop-up killer fra ) Ellers er det en
cirkel uden ende )

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-02-08 21:07

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> og glemte lige - slå nu den pop-up killer fra ) Ellers er det en
> cirkel uden ende )

Ja!
Havde slået pop-up killer fra på skat.dk.
Så hjælper det jo fedt at linke til modep.skat.dk hvor pop-up killer var
aktiv

Har fået det til at spille nu

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 21:26

On Wed, 27 Feb 2008 21:07:26 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> wrote:

<...>

> [...]
>Havde slået pop-up killer fra på skat.dk.
>Så hjælper det jo fedt at linke til modep.skat.dk hvor pop-up killer var

Fint nok, det tog også mig et par forsøg, før musen var hurtig nok til
at ramme de rigtige steder ) Men har da opdaget, at hvis man finder
en E-type til den rigtige pris, så er afgiften omkring
20k........småpenge i det spil

Fra : Don't@mail

Dato : 28-02-08 07:07

Tak for det. Jeg havde også popup-killer aktiv