Frakobling af batteri
Fra : Mathias

Dato : 25-02-08 22:41

Hej NG

Er det nok at frakbole minus fra batteriet når man skal rode med
ledningsnettet?
Batteriet i min bil (MB w210) sidder nemlig under bagsædet, men der er et
smart dæksel man nemt kan åbne og frakoble al stelforbindelse..

På forhånd tak!
-Mathias

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 25-02-08 22:44

On Mon, 25 Feb 2008 22:40:34 +0100, "Mathias"
<baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> wrote:

>Hej NG
>
>Er det nok at frakbole minus fra batteriet når man skal rode med
>ledningsnettet?
Ja.

/Hans

Fra : Mathias

Dato : 25-02-08 22:49

> Ja.

Tak!

Mvh Mathias

Fra : claus b.p.

Dato : 27-02-08 00:12

"Mathias" <baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Husk at nulstille elektronikken efter at strømmen er kommet på igen.
Så vidt jeg husker skal rattet i yderstillinger og elruder ned-op.

/Claus

Fra : Mathias

Dato : 27-02-08 16:25

> Husk at nulstille elektronikken efter at strømmen er kommet på igen.
> Så vidt jeg husker skal rattet i yderstillinger og elruder ned-op.

Tak for hjælpen. Det var kun elruderne hvor knappen skulle holdes nede i 3
sek. - i hvert fald iflg. instruktionsbogen. Men sikke en gnist når man
sætter stel på igen!

-Mathias

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-02-08 08:24

Mathias wrote:

> Tak for hjælpen. Det var kun elruderne hvor knappen skulle holdes nede i
> 3 sek. - i hvert fald iflg. instruktionsbogen. Men sikke en gnist når
> man sætter stel på igen!

Så er det fordi der trækkes strøm et sted. Er det hele slukket er det
såmænd meget fredeligt.

--
vh
Torben