Hr. Jensen, har du fået det værre?
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-02-08 12:39

Hej

Er der andre end mig der har kigget på signaturen?

'Sig nærmer Tiden, da jeg må væk,
jeg hører Vinterens Stemme;
Thi også jeg er kun her på Træk,
og haver andensteds hjemme.'

Hr. Jensen er situationen forværret?

Vil skynde mig at sige at du er et frisk pust i gruppen

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Kim S

Dato : 23-02-08 15:09

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> og haver andensteds hjemme.'
>
> Hr. Jensen er situationen forværret?
>
> Vil skynde mig at sige at du er et frisk pust i gruppen

Den studsede jeg osse over.
Virker som om han står med det ene ben i graven...
Forhåbentlig ikke helt så slemt

Mvh, Kim

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-02-08 16:44

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Den studsede jeg osse over.
> Virker som om han står med det ene ben i graven...
> Forhåbentlig ikke helt så slemt

Nej, faktisk vil jeg sige det er værre end slemt med ham.
Hvis du vil læse om tilstanden, så har han skrevet noget om det tidligere i
gruppen.

Her er en link til det:

kortlink.dk/4u9t

Derfor mit spørgsmål til ham :-/

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-02-08 16:49

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

og her er en klikbar version af det link:

http://kortlink.dk/4u9t

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-02-08 16:57

On Sat, 23 Feb 2008 12:39:27 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>Hr. Jensen er situationen forværret?

Næh, jeg hænger desværre nok på i nogen tid endnu, men man har jo lov at
håbe det værste.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-02-08 17:09

"Hr. Jensen" skriver:

> Næh, jeg hænger desværre nok på i nogen tid endnu, men man har jo lov at
> håbe det værste.

Ja, vi har sku fundet du af at ukrudt forgår ikke så let.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-02-08 17:09

On Sat, 23 Feb 2008 16:56:43 +0100, Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com>
wrote:

>Næh, jeg hænger desværre nok på i nogen tid endnu, men man har jo lov at
>håbe det værste.

Ja, okay, det kom så til at lyde lige lovligt melodramatisk. Men det kan
jo også tolkes i retning af, at jeg længes efter at slippe sengen (har
ligget i den i 95% af tiden i de sidste 20 måneder).

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-02-08 17:52

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, okay, det kom så til at lyde lige lovligt melodramatisk. Men det kan
> jo også tolkes i retning af, at jeg længes efter at slippe sengen (har
> ligget i den i 95% af tiden i de sidste 20 måneder).

Kan sgu godt forstå du er træt af det.

Blev bare lidt forbøvset over at læst din signatur..

Kan også godt forstå at fra dit synspunkt er græsset grønnere på den anden
side.
Tror også jeg ville se det på den måde efter den tid :-/

For os andre (mig) er det dog en trøst at høre at du ikke har tænkt dig at
stille tøfflerne med det samme

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-02-08 19:27

Uffe Bærentsen frembragte:
KLIP

> For os andre (mig) er det dog en trøst at høre at du ikke har tænkt dig at
> stille tøfflerne med det samme

Den kan jeg også tilslutte mig.
Kai

Fra : -= JF =-

Dato : 23-02-08 19:54

Uffe Bærentsen skrev:

> For os andre (mig) er det dog en trøst at høre at du ikke har tænkt dig at
> stille tøfflerne med det samme

Hørt hørt!

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 19:03

On Sat, 23 Feb 2008 17:09:28 +0100, Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com>
wrote:

>Ja, okay, det kom så til at lyde lige lovligt melodramatisk. Men det kan
>jo også tolkes i retning af, at jeg længes efter at slippe sengen (har
>ligget i den i 95% af tiden i de sidste 20 måneder).

Det så faktisk en anelse dramatisk ud - også dine tidligere skriverier
in mente. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det ikke er specielt
morsomt at være dig, men håb nu, de hvide kitler kan få dig op igen.
De kan faktisk mange ting - jeg havde nok ikke været med i dag uden
hjælp fra disse herrer/damer med deres magiske knive og andet udstyr.
Men kort og godt - vi VIL ikke undvære dine ofte skarpe input
--
Ivan Madsen,
Husk de andre er MEDtrafikanter ikke MODtrafikanter

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-02-08 10:16

On Sat, 23 Feb 2008 19:02:36 +0100, Ivan Madsen <> wrote:

>Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det ikke er specielt
>morsomt at være dig, men håb nu, de hvide kitler kan få dig op igen.
>De kan faktisk mange ting...

Men her har de givet fortabt, de har med deres egne ord gjort alt, hvad
de kunne. Njah, det vil sige, det har de ikke, men det indgreb i hjertet
der findes virker kun i et par måneder.
Og så er hjertet svækket yderligere, når problemerne vender tilbage.

Der findes en teoretisk løsning (genterapi og ablation), men den kommer
ifølge kardiologerne nu tidligst om 15-20 år. Og det er sgu for lang tid
at ligge brak, så en skønne dag tager jeg altså billetten, for så har
jeg da i det mindste lidt kontrol med, hvornår jeg skal herfra.

Vi kan jo kalde det for en "værdig" afslutning, men om det sker om en
måned eller fem år, får vi at se.

Men lad os nu snakke om noget andet. Det kan jo også være, at jeg vinder
i lotto, og så går det nok alligevel.

Fra : Martin Bak

Dato : 24-02-08 17:40

> [...]
> at ligge brak, så en skønne dag tager jeg altså billetten, for så har
> jeg da i det mindste lidt kontrol med, hvornår jeg skal herfra.

Jeg ved meget lidt om hvad du fejler, bortset fra at jeg kan forstå et det
er pumpeværket det kniber med. Jeg undres over at det ikke er på tale at
udskifte med en renoveret en af slagsen?

--
Martin
www.martinbak.dk/