P watch falder af
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 22-02-08 08:36

Har fået installeret en P watch i min Aygo, men den bliver ved med at
falde af ruden. Den er installeret på et toyota værksted, men da jeg
har 30 km hen til værkstedet, ville det være dejligt selv lige kunne
ordne det.

Nogen gode råd, eller skal jeg køre turen hen til værkstedet?

mvh
Michael (Aygo 1.0 plus komfort)

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-02-08 16:46

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>falde af ruden. Den er installeret på et toyota værksted, men da jeg
>har 30 km hen til værkstedet, ville det være dejligt selv lige kunne

En klat rudelim så løber den ingen steder.
Det fik min da den blev ved med at falde ned - evt en 100mand til
kaffekassen ved den lokale danglas kan sikkert klare det.

/Dennis

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 22-02-08 08:49

> En klat rudelim så løber den ingen steder.

Hvad er forskellen på rudelim og andet lim? Hvor kan man købe sådan
noget henne?

> Det fik min da den blev ved med at falde ned - evt en 100mand til
> kaffekassen ved den lokale danglas kan sikkert klare det.

Så er det trods alt billigere at køre de 2x30 km til værksted. (Aygoen
kører jo ganske langt per liter benzin)

mvh
Michael

Fra : NHF

Dato : 22-02-08 16:49

Hej

Nu skriver du ikke hvilken model det drejer sig om, jeg selv har en FS2. Den
benytter en noget special klæbepude som vi være rigtig grim i "hjemmelavet"
udgave. Og det er helt sikkert at der skal nye klæbepuder til - hvis det var
mig, så ville jeg ofre de dyre dråber brændstof ned til forhandleren.

Mvh.

NHF, Århus

Fra : J W Nielsen

Dato : 23-02-08 11:05

<mbk112@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hej...
Fik monteret en P-watch i min nye 407'er i sommers. Den blev monteret af
værktedet og blev siddende i nøjagtig 12 timer. De forsøgte endnu engang med
samme resultat...
Efterfølgende var jeg i København i anden anledning, købte en klæbepude og
monterede den selv... Den sidder nu som den skal.
Jeg fik et par klæbepuder ekstra og jeg er sikker på, at jeg har een
liggende et sted, så smid en mail direkte til mig med en adresse - så kan
jeg da godt lægge den i en kuvert.

Jeg formoder der er tale om den "nye" P-watch, da den gamle type har 3
støttepunkter og er meget nem at få til at sidde fast.

Mvh Jørgen

Fra : Per O.

Dato : 23-02-08 23:37

> [...]
>ordne det.
>
>Nogen gode råd, eller skal jeg køre turen hen til værkstedet?

Jeg købte selv originale puder for en tyver hos den lokale
biltilbehørsforretning (de siger de sælger mange). Rensede ruden godt og
tørrede ruden helt ren, og så satte jeg puderne på og klemte p-watch'en godt
fast. Så satte jeg noget under natten over, og så sad den der. Hvis du ikke
sætter noget under de første timer, kan den godt finde på at falde af på
grund af vægten (har selv prøvet det).
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 24-02-08 04:36

> [...]
>
> Jeg formoder der er tale om den "nye" P-watch, da den gamle type har 3
> støttepunkter og er meget nem at få til at sidde fast.

Det er den "gamle" FS01 model med 3 støttepunkter, jeg har fået
installeret.

Men mange tak for tilbuddet om at få sendt en klæbepude af dig

mvh
Michael