Tips - afmontering af remhjul på Polo 1.0 ~
Fra : Per Olsen

Dato : 19-02-08 21:27

Hej

Jeg er ved at skifte tandrem på kærestens polo, men er løbet ind i et
problem jeg håber i kan hjælpe med-

Jeg kan ikke få det remhjul der driver generatoren, der er ikke plads nellem
vange og remhjul, der mangler sjv jeg kan se 1-2 mm før det kan gå fri af
krumtappen på motoren og vangen.

Er der et tips til dette?

Ifg hayes så skulle der ikke være noget i det, jeg vil ikke mene at den
store bolt der sidder i akslen skal afmonteres, da de fire umbraco bolte jo
holder remhjulet fast, og det er jo løs men akn sgu itte magge det af...

Hjælp ønskes :)

Mvh Per

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 19-02-08 21:50

> [...]
> store bolt der sidder i akslen skal afmonteres, da de fire umbraco bolte
> jo holder remhjulet fast, og det er jo løs men akn sgu itte magge det

Kan man evt. komme til at løfte motoren lidt med en donkraft så det går fri
af vangen.

Stef