Centreringsringe, hvor ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-02-08 09:26

Hvor kan man købe centreringsringe i størrelsen 63,4 - 66,6 ?
I omegnen af Roskilde, men ellers over nettet/telefon.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kåre

Dato : 19-02-08 09:31

> Hvor kan man købe centreringsringe i størrelsen 63,4 - 66,6 ?
> I omegnen af Roskilde, men ellers over nettet/telefon.

Jeg har købt ved THansen. De havde mange størrelser på lager, og kunne
skaffe min størrelse på 1 dag. Også enkelt styks.

mvh
Kåre

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-02-08 09:31

Kåre wrote:
> [...]
>
> Jeg har købt ved THansen. De havde mange størrelser på lager, og kunne
> skaffe min størrelse på 1 dag. Også enkelt styks.

På deres hjemmeside har de ikke den størrelse.
Og de har vel ikke andre størrelser end dem ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kåre

Dato : 19-02-08 12:42

> På deres hjemmeside har de ikke den størrelse.
> Og de har vel ikke andre størrelser end dem ?

Jo det tror jeg de godt de kan skaffe. Jeg havde bare min med derud, og så
fandt de den rigtige størrelse.

mvh
Kåre

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-08 09:29

> Hvor kan man købe centreringsringe i størrelsen 63,4 - 66,6 ?
> I omegnen af Roskilde, men ellers over nettet/telefon.

hehe læs 9 indlæg længere nede :D

http://www.keratech.dk/product.asp?product=333&page=1

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-02-08 09:30

Morten Juel wrote:

> hehe læs 9 indlæg længere nede :D
>
> http://www.keratech.dk/product.asp?product=333&page=1

Det har jeg skam læst, men de har ikke min størrelse (ihvertfald ikke på
listen).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : John Sahl

Dato : 19-02-08 13:56

Per Beer Hansen wrote:
> Hvor kan man købe centreringsringe i størrelsen 63,4 - 66,6 ?
> I omegnen af Roskilde, men ellers over nettet/telefon.

De har så vidt jeg husker et pænt udvalg hos DÆK & FÆLG ApS Københavnsvej
150, 4000 Roskilde Tlf: 46750920

Jeg har fået særdeles fin service derude de gange jeg har været der.

--
John Sahl
1.372ccm - 234Hk/300Nm - 7,8km/l - Pure fun